תחרות סטארטאפים Mixiii 2014

Mixiii 2014 : תחרות סטארטאפים בוועידת החדשנות של ישראל

אורי אלהב

עודכן בתאריך

חינוך, חברה, משפטעסקים כלכלה ניהול
רשת האינטרנט. מקור: ויקיפדיה ברשיון CC3-by-sa. אילוסטרציה: Sivserver

Mixiii 2014 : תחרות סטארטאפים בוועידת החדשנות של ישראל 

האירוע השנתי הגדול של תעשיות ההייטק והביומד הישראליות מחפש את הסטארטאפ החדשני הבא של ישראל בתחומי ההייטק והביוטק. 60 חברות צעירות יציגו בביתן מיוחד להפגנת כח 'כחול-לבן'

60 חברות סטארט אפ צעירות בתחילת דרכן יתחרו על פרס חדשנות מיוחד במסגרת תחרות סטארטאפים שתיערך ב-Mixiii2014, האירוע השנתי המרכזי של ענפי ההיי-טק והביומד בישראל שייפתח בתל אביב ב-20 במאי. החברות הנבחרות יציגו בביתן הסטארטאפים המיוחד שיוקם בתערוכת ה- Mixiii 2014 בחסות המדען הראשי.

 אבי חסון המדען הראשי במשרד הכלכלה מציין כי : "החברות הצעירות, הנמצאות בתחילת דרכן, יקבלו הזדמנות להציג לצד שחקנים גדולים בהרבה בתעשייה הישראלית והבינלאומית עם אפשרות לחשיפה ציבורית, חשיפה להשקעות, הזדמנויות לשיתופי פעולה, או לעסקות מיזוגים ורכישות. אירוע ה- Mixiii 2014 הוא פלטפורמה נפלאה להראות את הכוח שלנו כקהילת חדשנות מאוחדת, ולא רק כשחקנים בודדים. אנו מעוניינים לראות בתערוכה שמקבלת חשיפה ארצית ובינלאומית כל כך גדולה את החברות הצעירות, החדשניות והמעניינות ביותר מבחינה טכנולוגית והתכנות עסקית".

20 חברות (10 מתחום ההייטק ו-10 מתחום הביומד), מתוך 60 המציגים הנבחרים, יקבלו הזדמנות להציג את המוצר, השירות, או הטכנולוגיה שלהן במהלך הכנס, במצגת קצרה. מתוכם, יוזמנו שלוש פיינליסטים להציג ב- MIXiii | Hi-Tech conference tracks. הפיינליסטים יוכרזו כזוכים ביום האחרון לתערוכה ויקבלו פרס מיוחד.

Mixiii 2014 הוא האירוע המרכזי והגדול ביותר בישראל עבור תעשיות ההייטק והביומד. השנה, שלושת האירועים השנתיים המרכזיים של ענפי התעשייה החמים בישראל, כנס ותערוכת ההיי-טק של IATI, כנס ותערוכת IATI-ביומד ישראל וכנס המדען הראשי במשרד הכלכלה, חוברים לאירוע מרכזי אחד – MIXiii – שייערך בתאריכים 20-22 במאי 2014 

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן