טיפים פרקטיים לקראת חתונה טובה

מתחתנים ? טיפים מעשיים לקראת הפקת אירוע החתונה המתקרב

מערכת האתר

עודכן בתאריך

בריאות ויופיקוסמטיקה
נישואין. מקור: ויקיפדיה ברשיון CC by צילום: David-Ball

עיצות קטנות ושימושיות לקראת אירוע החתונה

עומדים להתחתן ? הנישואים קרבים ? להלן מספר עיצות מעשיות שעשויות לסייע לכם- חתן וכלה מיועדים, בהפקת אירוע החתונה המתקרב : 

1. כאשר הכלה נמצא בסלון הכלות יש להקפיד שבשעת תהליך האיפור ועבודת הקוסמטיקה, מלבד הדגשת היופי של כלה ביום נישואיה, יש להתאים את האיפור לצילומי וידאו וסטילס.

2. במקום להסתפק בביקור חטוף או בערב טעימות קצר, לאחר שהתרשמתם מכמה אולמות אירועים המתאימים בעיניכם, מומלץ להגיע לאירוע חתונה אמיתית להתרשם מהאולם, מהצוות, מהמנות, מהאירוע כולו, רחב הריקודים – כלומר מהביצוע הכולל בפועל.

3. אינכם חייבים להעזר בשירותים של רב מהזרם החרדי. ניתן לשכור את שירותיו של רב מרבני צוהר או רב רפורמי או אפילו להעזר באדם קרוב לכם או בבעל מקצוע שעוסק בחיתון בפן שאינו דתי. ממילא תהיה לנישואים שלכם תקפות דתית בהנתן כמה תנאים דתיים פשוטים.

4. אם החלטתם לשכור צוות נגנים, תזמורת או זמר, אל תסתפקו בהקשבה לביצועיו באינטרנט או בדיסק, וגשו להקשיב לאופן בו הוא מרקיד את הקהל, טיב המוזיקה, והתאמתה לטעמכם באירוע חתונה אחר שהוא משתתף בו או בהופעה כלשהי של הזמר או הלהקה.

5. שימו לב שהמפה המצורפת להזמנה המתארת את מיקום האולם ברורה וכוללת גם את הכתובת הנגישה של האולם עבור מי שמגיע באמצעות סיוע תוכנה סלולרית או מכשיר ניווט GPS.

6. הקפידו לחתום עם בעל אולם החתונה על הסכם בו יפורט באופן ברור מה מחיר המנות, מה מינימום המוזמנים, מה העלות למנה מעבר לכך, מה יהיה במנות, מה שעת ההגשה, האם המחיר כולל עיצוב חופה, סידורי שולחנות ומהותם, מנות פציחה, קינוחים, תנאי תשלום ושעת סיום או הארכת האירוע ועלות.

 

דילוג לתוכן