יעילות מוגברת לויטמין C מסיס בשומן

לוויטמין C מסיס שומן יש איכויות מרפא לאין ערוך גבוהות יותר מאשר לוויטמין C מסיס המים הרגיל

ויטמין C הינו רכיב תזונה מוכר ומוכרות גם תכונותיו כעזר לטיפול בבעיות בריאות שונות. ויטמין זה הוא מסיס מים. כעת פיתחו נגזרת שלו, מסיסת שמן. מסתבר שפעולתה של זו לאין ערוך רבה יותר כטיפול במחלות שונות. בספרות הרפואית נסקר מקרה של חולה בשם אלן סמיט מניו זיילנד. הוא התעורר ממצב של קומה בעזרת טיפול עם מנה גבוהה של ויטמין C. סיפורו סופר בתכנית “60 דקות” בניו זיילנד. אבל, בתכנית זו לא סופר המעשה כפי שהיה. הריפוי לא הושג על-ידי מתן כמות מגה דוזה של ויטמין C דרך הוריד, אלא עם צורה שונה של ויטמין C, ויטמין C מסיס שמן, שניתן דרך הפה.

ויטמינים.מקור: ויקיפדיה. ברשיון CC2-sa-by מאת:Ragesoss
ויטמין C.מקור: ויקיפדיה. ברשיון CC2-sa-by מאת:Ragesoss

לחולה זה היו דלקת ריאות ולויקמיה גם יחד. הוא קיבל טיפול תוך ורידי, אינפוזיה של ויטמין C, 50 ג’ ליום. בשלב מסוים, הרופאים רצו לנתק אותו מהאינפוזיה ולהניח לו למות. הייתה התערבות משפחתית וצו בית משפט ובבית החולים המשיכו לתת לו ויטמין C באינפוזיה, אותה מנה. אבל לבסוף רופאי בית החולים החליטו שבכל מקרה הוא אבוד ולכן נתנו לו רק כמות של 2 גרם ליום, ואז הוא הדרדר למצב קריטי.
מצבו החל להשתפר רק אחרי שבני משפחתו החלו לתת לו ויטמין C שונה, מסיס שמן. פרטים על כך ניתן למצוא באתר הראשון המצוין במקורות.

מסוג זה של ויטמין C נתנו לו, דרך הפה, 6 גרם ליום. כמות זו השפיעה כמו מתן של 50 עד 100 ג’ ליום של ויטמין C באינפוזיה, אולי אפילו טוב יותר. הסוג שניתן לו היה : Lyposomal encapsulated vitamin C. הרופא הקרדיולוג העובד בשיטה אורטומולקולארית דר’ תומס לוי גילה איך בדיוק השפעת סוג זה של ויטמין C שווה באיכותה להשפעת כמות גדולה פעמים רבות יותר של ויטמין C הניתן באינפוזיה.

הוא הגיע למסקנה שצירוף של ויטמין C ופוספוליפידים תזונתיים משפר בצורה יסודית את זמינותו הביולוגית של ויטמין C לתאים. כאשר ויטמין C מסיס המים ניתן באינפוזיה, פחות מ-20% ממנו נכנס לתאים. בצורה עטוית השומן של ויטמין C, 92% ממנו נכנס לתאים. זה קורה, מאחר שדפנות התאים בנויות מעיקרן משומנים – ורק חלק מועט מויטמין C מסיס המים עובר דרך דפנות אלו. ויטמין C מסיס השמן עטוף במולקולות מקבילות לאלו המצויות בדפנות התאים, לכן הם חודרות לתא כמעט במלוא כמותן. את הסוג מסיס השמן של ויטמין C אפשר להכין לבד, אבל הוא מצוי גם למכירה ומשך זמן תוקף פעולתו הוא שנה וחצי. אותו חולה שטופל עם ויטמין C מסיס השמן הבריא מדלקת הריאות ממנה סבל, אגל אף הלויקמיה נעלמה כלא הייתה.

מקורות

http://www.3news.co.nz/Living-Proof-Vitamin-C– -Miracle-Cure/tabid/371/articleID/171328/Default.aspx
Here’s how to make your own liposomal encapsulated C http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SeU–wadrMY
http://open.salon.com/blog/jeffrey_dach_md/2010/10/20/vitamin_c_saves_dyingman_by_jeffrey_dach_md.
Vitamin C mega-dosing continues to unleash healing miracles around the world Sunday, January 08, 2012 by: PF Louis
: http://www.naturalnews.com/034591_vitamin_C_mega-dose_healing.html#ixzz1lClTywFnLearn more: http://www.naturalnews.com/034591_vitamin_C_mega-dose_healing.html#ixzz1lCl8db2d

*  האמור במאמר זה אינו בגדר ייעוץ או מרשם רפואי אלא מידע שהופיע בעיתונות מדעית או ברשת האינטרנט. על מי שנזקק לטיפול, יש לפנות לרופא או תזונאי, בהתאם למצבו.

מאת: ד”ר מרדכי הוכברג Ph.D, תזונאי. מתוך כתב העת “תזונה פלוס“. לרכישת מנוי, התקשרו 08-9407466