להישאר צעירים ב-10 צעדים

על הספר להישאר צעירים ב-10 צעדים מאת ד"ר דיפאק צ'ופרה ודיוויד סיימון

מערכת האתר

עודכן בתאריך

תזונהרפואה משלימה
ביקורת ספרים בנושאי רפואה בריאות, ניהול, פסיכולוגיה ורפואה משלימה. health-Book-review

שם הספר: להישאר צעירים ב-10 צעדים
מחבר הספר : דיוויד סיימון והדוקטור דיפאק צ'ופרה
הוצאת ספרים: מודן הוצאה לאור בע"מ
סוג כריכה: רכה
מספר עמודים : 250

תחום: הזדקנות, התניה, זיקנה, צעירים, שינוי תפישה, גיל ביולוגי, התקדמות הגיל, התבגרות, שינה, מנוחה, בריאות, הזנת הגוף, מזון בריא, אהבה, השלמת מזון, תוספי תזונה, תזונה נבונה, שילוב בין גוף ותודעה, גוף ונפש, גופנפש, התעמלות ופעילות גופנית, פעילויות ספורטיביות, פנאי, ריצה, כושר גופני, דה-טוקסיפיקציה, דיטוקס, ניקוי רעלים, רעלנים, סילוק פסולת, טיהור הגוף, ניקוי גופני, ניקוי רעלנים מהגוף, טיפוח הגוף, גמישות ויצירתיות במודעות, אהבה, תודעה, מודעות, תודעה צעירה.

תקציר : "הספר שלפניכם תוכנן להיות מדריך להתחדשות." פותחים המחברים דיוויד סיימון והגורו הרוחני ד"ר דיפאק צ'ופרה את ספרם להישאר צעירים ב-10 צעדים "כל אחד מעשרת הצעדים מלווה בשלוש הצעות מעשיות.. בבסיס העקרונות המוצגים בספר זה עומדת הטענה כי כל פעימה של התנסות מותמרת אל תוך המערכת הכימית והחשמלית של גופנו. עם כל מחשבה תשובה ורגש משתנה קלות הפיזיולוגיה של מערכת העצבים שלנו… תחום רפואת הגוף-נפש או במילים אחרות גוף-נפש, קובע כי אנו יכולים להשפיע על בריאותנו ועל אורח חיינו באמצעות בחירות שלנו. הגוף והנפש ארוכים זה בזה כך ששינויים באחד משפיעים מיד על האחר… אנחנו משוכנעים שיישום העקרונות והתרגילים המוצעים בתוכנית שלפניכם ישפרו את הדרך שבה אתם חושבים ואת הרגשתכם … וכך לשנות את כיוון ההזדקנות שלכם.. ספר זה מספק את הכלים הדרושים לכך".

בספר מתמקדמים המחברים בשינוי "הגיל הביולוגי" באמצעות שינוי תפישתי של גופנו, הזדקנותנו ואת מושג הזמן, בעזרת חוויה של "תשומת לב נינוחה באמצעות מדיטציה ושינה נינוחה", הזנת הגוף בהנאה ואהבה, כיבוד הגוף, הקשבה לצרכינו, אכילה מודעת והנאה מהמזון, שימוש\נבון ב"משלימי מזון" – צריכת תוספי מזון ומיקוד תשומת הלב להזנה נבונה של הגוף בעזרתם כתרופות, חיזוק הקשר בין הגוף לנפש- בין התודעה לגוף בעזרת טכניקות כמו יוגה, טאי צ'י, טכניקות נשימה (פראנאיאמה), צ'יגונג ומודעות גופנית, פעילות גופנית, ספורט, איזון פיזי, בניית כוח והתעמלות, ניקוי הגוף מרעלנים, אהבה וחיבור מיני, מודעות וגמישות תודעתית ועוד.

דילוג לתוכן