מוצרי הזנה וטיפול בנשירת שיער ובשיער דליל

מוצרי הזנה וטיפול בנשירת שיער ובשיער דליל

נשים וגברים כאחד סובלים מנשירת שיער, מדלילות של שיער הקרקפת, מהתקרחות ומשיער דליל. הסיבות להתקרחות, הידלדלות ונשירת שיער רבות וקשורות בגורמים כמו תזונה, גנטיקה, לחץ רגשי, חוסר איזון הורמונלי ומחלות המשפיעות על מצבו. בשוק הישראלי קיימים מספר מוצרים המיועדים לסייע לסובלים משיער דליל או מנשירת שיער לחזק את שורש השערה, להזין אותה ואף לעבות את השערה באופן שמעניק לשיער נפח, עובי, ברק וחוזק. בפרויקט זה של פורטל הדוקטור בחרנו לסקור מספר פתרונות הקיימים בשוק לאחר שנבחנו על ידי נסיינים שחוו את השימוש במוצר ותארו את השימוש בו.

מסיכת קוויאר לשיער דק ושביר

מסכה לחיזוק השיער מבית מון פלטין. צילום: סטודיו סיוון
מסכה לחיזוק השיער מבית מון פלטין. צילום: סטודיו סיוון

מון פלטין מציעה לציבור מסיכת לחות טיפולית לגברים ונשים המתאפיינים בשיער דק ושביר. מטרת מסיכת השיער היא להזין באופן יסודי את השיער במרכיבים חיוניים ולסייע לשמור על חוזרו. במסיכה של מון פלטין אין מלחים ועל פי תיאור המוצר הרשמי המסיכה אינה נוגדת טיפולים כימיים כגון החלקה. המסיכה מיועדת לעזור באיזון רמת החומציות בשיער ומטרתה להעניק לשיער ברק לחות גמישות וחיוניות. הפורמולה מכילה מגוון מרכיבים חדשים המועשרים בתמציות קוויאר שחור ובשמן זית. מזון מלכות ותמציות צמחים למניעת חימצון (תמצית אובליפיחה רימונים ותה ירוק).

את מסיכת הקוויאר ניתן להשיג במספרות מורשות Mon Platin Professional ברחבי הארץ

תכולת המוצר: 500 מ”ל
מחיר המסיכה: 150 שקל

חוות הדעת של הנסיין והנסיינית היו טובות מאד לגבי מסיכת הקוויאר השחור של מון פלטין. הנסיינים תארו את השימוש במסיכה כפשוט ונוח, כמות המוצר הייתה מספקת במיוחד, השימוש במסיכה היה קל והחומר התפזר ונספג בשיער באופן מהיר. הנסיינים הדגישו כי לאחר השימוש במסיכה השיער זכה לנפח ואווריריות ניכר, ברק ורוך, וציינו לטובה את הניחוח הנעים.

 

שמפו לטיפוח והגנה לשיער דק ושביר מועשר בקוויאר שחור

שמפו לחיזוק השיער מבית מון פלטין. צילום סטודיו סיוון
שמפו לחיזוק השיער מבית מון פלטין. צילום סטודיו סיוון

בנוסף למסיכה, מציעים במון פלטין גם שמפו המועשר בקוויאר שחור המורכב מנוסחה המיועדת להעניק לשיער הגבר או האישה נפח ויכולת שליטה טובה יותר בו. המסיכה מיועדת להותיר את השיער בריא, מלא נפח ועשיר בלחות. השמפו מועשר בתמציות קוויאר שחור, ויטמין B3 וחומצות אמינו גליצין המיועדות לשמור על גוון השיער והברק שלו תוך איזון בחומציותו. השמפו מכיל חלבוני נבט חיטה ומשי המיועדים להגברת נפחו ושיפור רכותו.
בדומה למסיכת הקוויאר, גם את השמפו ניתן להשיג במספרות מורשות Mon Platin Professional ברחבי הארץ

תכולת המוצר: 500 מ”ל
מחיר השמפו: 70 שקל

חוות הדעת של הנסיינים לגבי השמפו היו טובות. הם ציינו לטובה את הדיספנסר המאפשר שימוש נוח בשמפו, הדגישו את הניחוח הטוב של השמפו ואת הכמות של האריזה שמספיקה לשימוש ממושך. לגבי אפקטיביות השימוש בשמפו, הנסיינים ציינו כי גם ללא שימוש במסיכת השיער, הם הרגישו את האפקטיביות של השימוש בשמפו להגברת הנפח של השיער ולשיפור הברק.