רשות החדשנות חוברת לNrothwell, כדי לקדם פיתוחים חדשניים בתחום הבריאות

רשות החדשנות חתמה על מזכר הבנות עם המרכז הרפואי הגדול ביותר בניו-יורק

מערכת האתר

עודכן בתאריך

מוסדות וארגונים רפואייםבתי חולים
תאי גזע עובריים. מקור: ויקיפדיה. ברשיון CC3-by-sa. מאת: Ghanson

רשות החדשנות חתמה על מזכר הבנות עם המרכז הרפואי הגדול ביותר בניו-יורק

רשות החדשנות חוברת לארגון הרפואי Nrothwell, הגדול ביותר במדינת ניו-יורק, על מנת לקדם פיתוחים חדשניים בתחום הבריאות. אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות: "חתימה על מזכר הבנות זה מרחיבה משמעותית את היקף שיתופי הפעולה וההזדמנויות העומדות בפני חברות ישראליות לחדור למערכת הבריאות האמריקאית, ובכך תורמת לחיבור האקוסיסטם הטכנולוגי- רפואי הישראלי לחלקים נרחבים בתעשייה הבינ"ל"

מזכר ההבנות נועד להקל על יצירת מתווי שיתופי פעולה עתידיים בין ישראל וNrothwell-, בהתאם לחוקים, לנהלים ולמנגנונים המתאימים הן במדינת ישראל והן בארה"ב. מדובר בשיתוף פעולה עם הארגון הרפואי הגדול ביותר במדינת ניו-יורק, המחזיק ב-21 בתי חולים, 450 קליניקות, 61 אלף עובדים וכ- 8 מיליון מטופלים, הממוקמים ברחבי המטרופולינים של ניו יורק ושל לונג איילנד, אשר מחויבים לאספקת שירותי בריאות באיכות גבוהה.

ארגון Nrothwell מפעיל קרן הון סיכון בשיתוף עם כל הגורמים הקליניים בקבוצה, הנעזרת בידע ובמומחיות של כלל גורמי המוסד. מומחיות נצברת זו מאפשרת לחברות טכנולוגיה בתחומי המדיקל והפארמה לחבור אליהם לפיתוח המיזם, בהתאם לשלב בו נמצא. שיתופי הפעולה בין הארגון לרשות החדשנות אשר מפורטים במזכר ההבנות יכללו, בין היתר, בקשות משותפות לפרויקטים חדשניים, ארגון סמינרים משותפים ופגישות עבור חברות ממדינת ישראל וארה"ב ועוד.

אהרון אהרון, מנכ"ל רשות החדשנות: "הרשות ממשיכה להעמיד את פיתוח האקוסיסטם בתחומי הבריאות במיקום גבוה בסדר עדיפויותיה. חתימה על מזכר הבנות זה מקדמת בחינה של מתווי שת"פ של הרשות עם מערכת הבריאות האמריקאית, הכוללים השקעה כספית בחברות הישראליות שייבחרו לביצוע פיילוטים, ימי חדשנות, השתתפות במפגשים בארץ ובחו"ל ועוד".

דילוג לתוכן