שיתוף פעולה בין אוניברסיטת בן-גוריון בנגב וחברת PayPal

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב וחברת PayPal ישתפו פעולה במחקרי חדשנות בתחומי הדאטה, Machine learning ו- Cybersecurity

מערכת האתר

עודכן בתאריך

עסקים כלכלה ניהול
רשת האינטרנט. מקור: ויקיפדיה ברשיון CC3-by-sa. אילוסטרציה: Sivserver

אוניברסיטת בן-גוריון וחברת PayPal הודיעו היום על שותפות חדשה בישראל: הכריזו על שיתוף פעולה במחקרים לפיתוח חדשנות בתחומי הביג דאטה, Machine learning ו- Cybersecurity

"אנחנו מהווים את חוד החנית של המחקר בתחומי הביג דאטה, בינה מלאכותית ואבטחת מידע, אשר לשמחתנו עומדות לרשות החברות המובילות בעולם הייטק היום", אמר נטע כהן, מנכ"ל חברת היישום של האוניברסיטה, חברת ב.ג. נגב טכנולוגיות, במעמד החתימה על ההסכם

אוניברסיטת בן-גוריון וחברת PayPal הודיעו היום על שותפות חדשה בישראל. אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ו-PayPal יערכו מחקרים ופיתוחים משותפים בתחומי הביג דאטה,Machine Learning ו-Cyber Security. זהו שיתוף הפעולה הראשון של PayPal עם מוסד אקדמי בישראל. פרטים על כך נמסרו בכנס הבינלאומי Nextech לטכנולוגיות מתקדמות שהתקיים בפארק ההייטק החדש של באר שבע. מדובר בכנס המהווה מפגש ראשון מסוגו בישראל המחבר את העוסקים בפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר מהתעשייה העולמית והאקדמיה.

“ההסכם יאפשר ל-PayPal למנף את רמת המחקר והחוקרים של אוניברסיטת בן-גוריון, המתבססים על שנים של מחקר פורץ דרך", ציין מתן פרנס, מנכ"ל PayPal ישראל. "שיתוף הפעולה יחזק את ההובלה הגלובלית של PayPal בשימוש בטכנולוגיות Machine Learning ו-Big Data לאיתור הונאות, ניהול סיכונים ואבטחת סייבר. זה יאפשר לנו להמשיך להעניק את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום אבטחת התשלומים ליותר מ- 192 מיליון לקוחות PayPal ברחבי העולם".

פרופ' דן בלומברג, סגן הנשיאה ודיקאן למחקר ופיתוח באוניברסיטה: "יש כאן הזדמנות עבור החוקרים לפגוש באתגרים המשלבים ידע מחקרי ואקדמי עם העולם העסקי היישומי. אוניברסיטת בן-גוריון בנגב זוכה בהכרה עולמית כמובילת מחקר בתחום אבטחת הסייבר והביג דאטה, ואנו שמחים על ההזדמנות להציב מומחיות מחקרית זו להתמודד עם דרישותיה של חברה כגון PayPal ".

נטע כהן, מנכ"ל חברת היישום של האוניברסיטה, חברת ב.ג. נגב טכנולוגיות: "באר שבע הפכה בשנים האחרונות למרכז עולמי של אבטחת מידע בשנים האחרונות, מה שמשך אליה חברות בינלאומיות מובילות. הנוכחות של PayPal מאפשרת לחברה גישה לטכנולוגיה ולאנשים מוכשרים באקו-סיסטם זה".

למרכז הפיתוח של החברה בישראל תפקיד מפתח בקידום תחום הביג דאטה וה-Machine Learning של PayPal, החל מרכישת Fraud Sciences בשנת 2008 והקמת מרכז המחקר והפיתוח בתל האביב. מרכז זה סיפק בשמונה השנים האחרונות את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם בתחומי איתור הונאה, Data Sciences וטכנולוגיות Big Data. הרכישה של CyActive, אשר צמחה בחממה של JVP והאוניברסיטה, בשנת 2015 היוותה צעד נוסף במגמה הזו וכפועל יוצא מכך הוקם המרכז למוצרי אבטחה גלובלית בבאר שבע, בצמוד לאוניברסיטת בן-גוריון.

הכנס הבינלאומי לטכנולוגיות מתקדמות, שנערך בפארק ההייטק הסמוך לאוניברסיטת בן-גוריון, הוא יוזמה של כתב העת והאתר ישראל דיפנס, פארק ההיי-טק גב ים נגב, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, העיר באר-שבע וסייברטק.

דילוג לתוכן