ד”ר עירית קורן

אודות ד”ר עירית קורן

עירית קורן .Ph.D,מטפלת קלינית, מרצה ומחברת הספר ארון בתוך ארון: סיפוריהם של הומוסקסואלים ולסביות דתיים (2003, ידיעות אחרונות).

קורן קיבלה את תואר המאסטר שלה (MSW) בעבודה סוציאלית קלינית מ Yeshiva University שבניו יורק ואת הדוקטורט (.Ph.D) שלה קיבלה מהתוכנית ללימודי מגדר באוניבריסטת בר-אילן. ד”ר קורן עשתה פוסט-דוקטורט באוניברסיטת קולומביה שבניו יורק וכן הייתה מרצה באוניברסיטת רטגרס שבניו ג’רסי. ספרה השני, הרי אתה מחודש לי: מגדר, דת ויחסי כוח בטקס הנישואין היהודי, פורסם ע”י הוצאת מאנגס של האוניברסיטה העברית ב2011. בנוסף, היא פירסמה מאמרים בעברית ובאנגלית ותרמה פרקים לספרים שונים בסוגיות הקשורות למתח שבין נשים ודת בחברה הישראלית. קורן עוסקת גם במפגש של טקסטים יהודים עם סוגיות של פסיכולוגיה ומגדר בדגש על סיפורים העוסקים בזהות נשית, זוגיות ומיניות.

ד"ר עירית קורן, מטפלת קלינית
ד”ר עירית קורן, מטפלת קלינית

כיום ד”ר קורן עובדת בבית החולים הפסיכיאטרי בנס ציונה (מחלקת ילדים), שם היא נותנת טיפול והדרכה להורים שילדיהם מאושפזים בבית החולים. קודם לכן עבדה ד”ר קורן במרפאה לבריאות הנפש ברעות, שם טיפלה במבוגרים עם מגוון קשיים ובבית ספר תיכון בניו יורק שם טיפלה בתלמידים ובהוריהם והנחתה מגוון קבוצות.

ד”ר קורן היא בעלת קליניקה פרטית במודיעין, לטיפול פרטני במבוגרים. היא מטפלת במובגרים עם מגוון רחב של בעיות וסוגיות איתם הם מתמודדים. ד”ר קורן מתמחה, בין היתר, באוכלוסיה של נשים הנמצאות בקושי סביב סוגיות של זוגיות, יחסים בינאישיים, הורות, זהות מקצועית, רווקות מאוחרת, דכאון אחרי לידה וכן הלאה. כמו כן היא גם מתמחה באוכלוסיה של הומואים ולסביות, בעיקר כאלה המגיעים מהחברה הדתית; בהורים של בני נוער ומבוגרים היוצאים מהארון ובבני זוג של אנשים שיצאו מהארון כאשר הם בתוך קשר הטרואסקסואלי ובעלי משפחה.

ד”ר קורן מטפלת בשפה העברית והאנגלית.

 

יצירת קשר עם ד”ר עירית קורן, מטפלת קלינית: 

יצירת קשר באמצעות הטלפון: 054-5665906

באמצעות דואר אלקטרוני: korenirit@gmail.com