ברכה לראש השנה – 3 ברכות שנה טובה

ברכה לראש השנה מהווה מנהג שכיח. ברכות שנה טובה מאפשרות לנו לקראת החג הזדמנות לאחל הצלחה, בריאות, שפע, צמיחה או איחולים אחרים. לפניכם מובאות שלוש ברכות שנה טובה לראש השנה. ניתן להשתמש בברכות אלה לשנה טובה למי שקרוב אלינו במעגלי הקשרים השונים. החל משימוש בברכת שנה טובה לבני המשפחה כמו אמא, אבא, אח, אחות, סבתא או סבא או דודים ואחיינים. המשך בשימוש שנוכל לעשות בברכות לאנשים מהעבודה, קולגות, מנהלים או עובדים. וכלה באפשרות להשתמש בברכות לראש השנה לחברים בהשראה מנוסח זה או שיכתובו.
ברכה לראש השנה לקראת השנה החדשה. שנהיה לראש ולא לזנב. צילום: Pixabay Monika
ברכה לראש השנה לקראת השנה החדשה. שנהיה לראש ולא לזנב. צילום: Pixabay Monika

בעוד שבעבר היה נהוג לשלוח כרטיסי ברכה מאוירים או ברכות בכתב, כיום הנוהג השתנה. אמנם עדיין שולחים ברכה לראש השנה לאחל שנה טובה. עם זאת כיום המשלוח הפך לדיגיטלי – וירטואלי. כיום נפוץ השימוש בניסוח מודעת טקסט בברכה לראש השנה בSMS או ברכה לראש השנה בווטסאפ. יש המשתמשים בניסוח קצר או מושקע גם לברכה לחג באמצעות כרטיס ברכה אלקטרוני. יש גם מעטים המשתמשים עדיין בכרטיסי ברכה ואגרות מושקעות.

היום רוב האנשים שולחים ברכה לראש השנה לבני המשפחה, הורים, ילדים, אחרים, חברים, עמיתים לעבודה וקרובים באופן בהודעות SMS או ווטסאאפ. לפיכך ריכזנו עבורכם מספר נוסחים ייחודיים ולא ארוכים של ברכה לראש השנה לשנה טובה ומתוקה.

3 אגרות ברכה לראש השנה

לפניכם שלושה נוסחים של אגרות או מכתבים של ברכה לראש השנה. מכתבי אגרות ברכה לראש השנה לברך באיחולים מיוחדים, מעוררי השראה ויפים את הקרובים אלינו לקראת החג.  ברכות אלה לשנה טובה מנוסחות בלשון זכר לעתים לצורכי נוחות. ואולם הן מיועדות לשימוש לנקבה וזכר כאחד.

1. ברכה לשנה טובה

  • שתהיה לך שנה טובה מלאה בשפע של הזדמנויות ליצור שינוי לטובה! מאחל.ת לך שהשנה הזו תהיה מלאה בבריאות והצלחות, שגשוג והתפתחות.
  • מי ייתן והשנה החדשה המתחילה תהיה מלאה ברגעים מיוחדים ומתוקים כדבש, רבים כזרעי הרימון.
  • אאחל ברכה אמיתית מעומק הלב שתזכה לשנה טובה מלאת חוויות ממלאות שמחה והתרגשות.
  • מתוך ליבי מאחל.ת לך שהשנה הזו יהיו זכויותיך מרובים כזרעי הרימון, שתוכל ליצור ולהפיץ טוב למען הסובבים אותך ולמענך.
  • אני מאחל.ת לך שהשנה החדשה תביא איתה התחדשות, פריחה ושגשוג.
  • מי ייתן והשנה החדשה בפתח תהיה מעולה, טובה יותר מקודמתה. שהשנה תרווה את גביע השפע שלך בתקווה ובכוחותות פנימים, שיביאו את חלומותיך הטובים ביותר להתגשם.

שתהיה שנה מצוינת, חג שמח!

2. ברכה לראש השנה קצרה וייחודית

שתהא שנה טובה ומתוקה. לא אאחל רק שנה טובה, כי כל אשר יהא לך, הוא לטובתך בתוך נתיב ההתפתחות והצמיחה שלך. אאחל לך לצד הטוב בשנה החדשה שגם תזכה לחוות את טובה של השנה הקרבה במתיקות.
לו יהי שהשנה הטובה תעבור עליך מתוקה כדבש, מוצלחת ומשמחת. ומתוך שהכל בא לטובתנו, גם מה שאיננו רואים ככזה במבט מתוך החיים, אאחל לך גם שכל שבא לחייך לטובתך, יעבור עליך במתיקות והנאה, בשמחת הלב והכרת תודה.
שאור השמחה והתקווה יאירו את חייך וחיי הקרובים אליך. מי יתן והבריאות והיצירה, השלווה והעשייה ימלאו את חייך.
תכלה שנה וקשיה ותחל שנה וברכותיה. שנה טובה ומבורכת וחג שמח!

3. לשנה החדשה- ברכת ראש השנה

שנה טובה וחג שמח! מאחל לך ברכות לאהבה, בריאות והצלחה רבה, כפי שמגיע לך.
שהשנה תהיה מלאה בכל מה שליבך מייחל לו. שתפילותיך יענו ושהשגשוג, הצמיחה וההצלחה יהיו מנת חלקך.
לכבוד השנה החדשה אני מאחל לך שתהא לראש ולא לזנב.
שתוביל את החיים שלך ושל הסובבים אותך לעשייה מבורכת, יצירתיות, מתוך תשוקה ואופטימיות, מודעות ולהט. שתהא לך שנה מלאת חיוכים, התרגשות ושמחה.
שתהיה שנה מתוקה ומוצלחת בה נעשה חיל, נצחק ליומנו בהנאה, נחיה בעוז והדר ונלבש בגדי חג יום יום.
אאחל שהשנה תהיה מלאת חיבור, חברות ועוצמה, הכלה, רגישות ואחווה. שהשנה תהא שנה של צמיחה ויצירה, של התפתחות ומימוש עצמי!
חג שמח ושנה טובה.