וירוס הקורונה מתפרץ מחדש בעולם

מגיפת נגיף הקורונה: הוירוס מתפרץ מחדש בעולם ובישראל ממשיך הנגיף להתפשט ומספר המאומתים היומי ומקדם ההדבקה במגמת עלייה

דקל שחף

עודכן בתאריך

נגיף קורונה
מגבלות למניעת התפשטות נגיף הקורונה. צילום: Mohamed Hassan Pixabay

ווריאנט הקורונה ממשיך ומתפשט בעולם ובישראל. התפרצות קשה של הנגיף ברחבי העולם. בארצות הברית לבד נרשמו אתמול מעל 173 אלף מאומתים חדשים ומעל 840 מקרי מוות.

באנגליה מדווחים גם כן על עלייה דרמטית במספר המאומתים לאומיקרון ובכלל. אתמול דווח בממלכה הבריטית על קרוב ל120 אלף מאומתים חדשים. מעל 147 מקרי מוות עקב הנגיף דווחו באנגליה אתמול בלבד. גם צרפת סובלת מהתפשטות המגיפה המחודשת. מעל 90 אלף חולים חדשים אומתו אתמול בצרפת. 179 איש מתו בצרפת עקב מחלת הקורונה אתמול בלבד. גם בספרד מדווחים על מעל 70 אלף מאומתים אתמול בלבד. ובארץ המגף – איטליה דיווחו אתמול על 153 מקרי מוות מקורונה ועל קרוב ל45 אלף מאומתים חדשים.

גם בישראל : התפשטות של הנגיף

לצד זה בישראל בימים האחרונים חלה עליה במספר המאומתים החדשים. שעלה למעל 1,000 מאומתים ביום. כיום בישראל יש מעל 9950 חולים פעילים. בבתי החולים מאושפזים מעל 120 חולים. מעל 80 חולים בבתי החולים מצויים במצב קשה. עד כה התחסנו בישראל 6.49 מליון איש במנה הראשונה. 5.86 מליון ישראלים קיבלו את מנת החיסון השניה של פייזר נגד נגיף הקורונה בישראל. 4.18 מליון ישראלים קיבלו את מנת הבוסטר. עד כה נפטרו בישראל מעל 8200 חולים ממחלת נגיף הקורונה.

אתמול היה אחוז הנבדקים החיוביים 1.455. אתמול נערכו כמאה אלף בדיקות לאבחון קורונה בישראל. בשבעת הימים האחרונים היה מספר המאומתים בנסיקה של מעל 65 אחוז בהשוואה לשבעת הימים שקדמו לכך. מספר החולים הקשה עלה ב33 אחוזים. מספר הנפטרים היה 8 ומדובר בירידה המספר הנפטרים בהשוואה לשבעה ימים קודמים לכך בשיעור של כ43 אחוזים.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן