ריקול לפאנטה בטעם תות בגלל משקעים

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים מבצעת ריקול למשקה פאנטה תות בלבד, בבקבוקי 1.5 ליטר ופחיות 330 מ”ל בשל משקעים המובילים לעכירות

משרד הבריאות מודיע כי הצרכנים מתבקשים לא לצרוך משקאות ממותקים מסוג פאנטה בטעם תות המשווקים בפחיות ובבקבוקי ליטר וחצי בשל הודעת החברה על עכירות של המשקאות הללו. המשקאות נמצאו כלא צלולים בשל משקעים שבתוכם ולכן הצרכנים מתבקשים לא להשתמש בהם אלא להחזירם לחנויות או ליצור רשר ם מוקד שירות הצרכנים של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע”מ.

משקה פאנטה בטעם תות. החברה מבצעת ריקול של המוצר בשל עכירות במשקה לאור המצאות משקעים. תמונה באדיבות החברה המרכזית למשקאות בע"מ
משקה פאנטה בטעם תות. החברה מבצעת ריקול של המוצר בשל עכירות במשקה לאור המצאות משקעים. תמונה באדיבות החברה המרכזית למשקאות בע”מ

מהודעת משרד הבריאות נמסר כי “החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע”מ מבקשת לידע את צרכניה שנתקבלו מספר בודד של תלונות צרכנים בנוגע למשקה פאנטה בטעם תות בלבד, בבקבוקי 1.5 ליטר ופחיות 330 מ”ל. התלונות הצביעו על משקעים המשפיעים על צלילות המשקה. מתוך מחויבות לצרכנינו ולשמירה על סטנדרט איכות מוצרינו” מציינים בחברה זו פועלת לאיסוף מוצרים אלו מהחנויות:

  • משקה פאנטה בטעם תות – בקבוקי 1.5 ליטר, עליו מוטבע כיתוב כי “עדיף להשתמש לפני”  29-30.11.19, 23.12.19, 03-04.01.20, 12-13.02.20, 02.03.20
  • משקה פאנטה בטעם תות – פחיות 330 מ”ל, עליו מוטבע כיתוב כי”עדיף להשתמש לפני”: 15.03.20, 29.03.20

מן ההודעה עולה כי “החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עדכנה את שירות המזון במשרד הבריאות ופועלת בהתאם להנחיותיו .” בחברה ממליצים כי “צרכן שברשותו משקה פאנטה בטעם תות מתאריכי “עדיף להשתמש לפני” הנ”ל, מתבקש לא לצרוך את המוצר ולפנות למוקד שירות הצרכנים בטלפון 1-800-587-587.

תגובת החברה לבעיה בפני הצרכנים: “אנו מתנצלים ומודים לקהל הצרכנים על ההבנה ושיתוף הפעולה. כמו תמיד נמשיך לעשות הכל כדי להבטיח לצרכנינו שביעות רצון ממגוון המוצרים שלנו. “