אדם קיבל 87 חיסוני קורונה

העיתונות הגרמנית מדווחת על אזרח גרמני בן 61 שהתחסן לפחות 87 פעמים במרכזי חיסונים שונים בגרמניה בחיסון נגד נגיף הקורונה.

דקל שחף

עודכן בתאריך

נגיף קורונה
יעילות מופחתת לחיסון הקורונה המקורי נגד המוטציה הדרום אפריקאית. צילום: Pixabay Torstensimon

עיתון Freie Presse מדווח על אזרח גרמני בן 61 שהתחסן לפחות 87 פעמים במרכזי חיסונים שונים בגרמניה בחיסון נגד נגיף הקורונה. העיתון מדווח כי אותו אדם התחסן פעמים רבות באמצעות תלישת דף החיסון מפנקס החיסונים שלו. אותו אדם מכר את התיעוד בדף שבפנקס החיסונים שלו למתנגדי חיסונים. מי שרכש את הדף התלוש שמאשר את קבלת החיסון,  ככל הנראה קיבל בזכות אותו דף תיעוד חיסון את התו ירוק עבור עצמו.

 על פי העיתון אותו אדם בן 61 עבר בין מרכזי חיסונים שונים בסקסוניה ובסקסוניה אנאלט  בגרמניה. לפי התיעוד אותו אדם קיבל לפחות ביום אחד שלוש מנות חיסון נגד קורונה במוקדי חיסון שונים.

על פי החשד הוא השתמש בכל פעם בפנקס חיסונים חדש הכולל את פרטיו. כך הגורם בצוות הרפואי שנתן לו את החיסון לא יכל לדעת שקיבל את החיסון כבר מספר פעמים. החשד הוא שבעת החיסון הוא לא השתמש באמצעי זיהוי אלקטרוני שמאפשר מעקב ותיעוד קבלת החיסון. 

עשרות חיסונים בסקסוניה לבדה

בישראל לעומת זאת, תיעוד הנתונים וחיסון אדם נעשה בזיהוי באופן ממוחשב באמצעות כרטיס קופת החולים או אמצעי זיהוי אחר. באופן זה לא ניתן לקבל חיסון מספר פעמים רב. 

על פי הפרסום, אותו אדם קיבל  במדינת סקסוניה לבדה 87 מנות של חיסון נגד נגיף הקורונה. לא פורסם כמה מנות חיסון קיבל אותו אדם במדינות אחרות בפדרציה הגרמנית.

אדם העובד במוקד החיסון בעיר דרזדן בגרמניה היה זה אשר הבחין באותו אדם כאשר הגיע לקבל חיסון נוסף. אותו איש צוות במוקד החיסון הזעיק את המשטרה וזו עצרה את האיש בחשד שקיבל מספר רב של חיסונים תמורת בצע כסף למי שלא התחסנו נגד קורונה ורצו להשתמש בהוכחות החיסון שביצע אותו אזרח גרמני מספר רב של פעמים.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן