איך להכיר חברים חדשים?

איפה להכיר חברים חדשים? היכן מוצאים חברים לבילוי? איך להכיר חברים באינטרנט? לאנשים רבים יש מגוון קשרים אך הם רוצים להרחיב אותו. גלו כיצד..

שי לביא

עודכן בתאריך

חינוך, חברה, משפט
מה לעשות לשם רכישת חברים חדשים. איך תיזום קשרים עם חברים חדשים בגיל 40, 30 או אפילו בצבא? צילום: Pixabay Penny Ash

איפה אפשר להכיר חברים חדשים? מסגרות רבות מאפשרות לאנשים להכיר למטרות היכרות זוגיות. ואולם מספר המסגרות המיועדות להכיר חברים חדשים ללא גוון רומנטי, מועטות. אז היכן מוצאים קבוצת חברים לבילויים?  איך להכיר חברים באינטרנט? למרות שלאנשים רבים יש מארג קשרים משפחתיים וחברתיים, רבים תוהים כיצד להרחיב אותו.

גם בגיל הצבא, גיל 20 או גיל 30-40 אנשים רבים מבקשים להרחיב את מעגל החברויות ולרכוש חברים חדשים. בגילאים אלה התופעה של חברויות חדשות היא פחות שכיחה. ולכן עולה השאלה איך להכיר חברים חדשים בגיל מבוגרים? מה לעשות כדי להוסיף עוד חברויות כשכבר חלפה תקופת התיכון או האוניברסיטה בה מכירים אנשים חדשים.כך רבים תוהים איך להכיר חברים בגיל 20 ? מה לעשות לשם רכישת חברים חדשים. איך תיזום קשרים עם חברים חדשים בגיל 40, 30 או אפילו בצבא? מה אני עושה אם אני מעוניינת להכיר חברות חדשות או רוצה ליצור חברים חדשים ?

4 דרכים להכיר חברים חדשים

1. אחת הדרכים המרכזיות להכיר אנשים חדשים בגיל בוגר היא באמצעות פעילות ממשיות או וירטואליות משותפות בעלות גוון לימודי. כך למשל אם נרשם לחוג יוגה, שיעורי NLP, סדנאות שיווק דיגיטלי או קורס ביזמות או מנהיגות, נוכל להכיר אנשים חדשים.

2. דרך נוספת להכיר אנשים חדשים היא באמצעות היכרות בפעילות ספורטיבית או יצירתית. כך למשל אם נרשם לחוג קדרות, פעילות ציור, קבוצות הקראת שירה או משחק כדורגל בשכונה. או לדוגמה כשנשתתף במשחקי כדורסל במועדון הכושר או הצטרפות לנבחרת פטאנק או כדורעף, נוכל להתוודע ליותר אנשים וליצור חברויות חדשות גם בגיל בוגר יותר.

אולי יעניין אותך גם:

 

3. אחת הדרכים להכיר חברים חדשים היא באמצעות רשתות חברתיות. וזאת על בסיס תחומי עניין משותפים, בילויים או יציאות משותפות. קיימות קבוצות ייעודיות המיועדות לרחיב את מעגל החברים. אז מהן קבוצות פייסבוק שדרכן נוכל ליצור חברות בגיל מבוגר?

  • מיזם טיוליק – קבוצה בפייסבוק עם מעל 21 אלף חברים שמחברת אנשים להכירויות וחברויות חדשות באמצעות טיולים.
  • חברים לדרך – מפגשים, אנשים ומה שביניהםקבוצה של מעל 8,000 חברים המגדירה עצמה כ"קהילה של חבר'ה צעירים בגילאי 28-45 שמעוניינים להיפגש ולהכיר מחוץ לרשת האינטרנט, כפלטפורמה להגדלת המעגלים החברתיים שלנו ולהכיר חברים חדשים.
  • דרושים חברים לבלות איתם: ישנם קבוצות ואתרים מגוונים להיכרויות זוגיות אך קבוצה זו המונה מעל 7,000 חברים מציעה מקום פשוט להכיר בו חברים חדשים.
  • להכיר חברים דרך יציאות משותפות: קבוצה זו המכילה יותר מ4,000 חברים, מסייעת למי שמעוניין בכך למצוא חברים חדשים דרך יציאות משותפות

4. יצירת קשרים חדשים באמצעות מסגרות פעילות קיימות. למשל יצירת היכרויות עם חברים חדשים לעומק עקב עבודה במקום עבודה משותף או התנדבות משותפת באותו מקום או עשייה באותה מסגרת תעסוקתית אחרת.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן