איך להתחבר לעצמי

איך להתחבר לעצמי - 3 הדרכות איך לשפר את המודעות והחיבור העצמי, לשפר את הקשר לרגשות ומודעות למחשבות ואיך להתחבר לאני האותנטי שלך

שי לביא

עודכן בתאריך

פסיכולוגיה
איך להתחבר לעצמי ? איך למצוא את האני הפנימי שלי. צילום: kalhh Pixabay

כיצד להתחבר לעצמיות שלי? איך להתחבר לאני העמוק? טכניקות, שיטות אימון ופסיכולוגיה, סדנאות, ספרי הדרכה וטיפולים מיועדים לסייע לנו להבין איך לדבר עם עצמי, כיצד להתחבר לעצמיות האותנטית שלי ולקיים דיאלוג פנימי רגשי ומנטלי. חיבור עצמי, דיבור פנימי ומודעות גוף ונפש נחשבת כבעלת חשיבות משמעותית לבריאות הנפש בתחום הפסיכולוגיה, בתחום הרוחניות, בתפיסות דתיות ובפילוסופיות ושיטות ריפוי וטיפול רבות.

איך להתחבר לעצמי ?

הדגש מושם על איך להבין את עצמי ובאיזה אופן ליצור עם עצמי דיבור פנימי ומודעות עצמית למכלול התחושות, הרגשות, ההוויה הגופנית והמנטלית. חיבור עצמי יכול להיות במגוון דרכים. בין היתר באמצעות שאלונים על עצמי, תהיות ותהליכים רגשיים, פסיכולוגיים, פעילות וטיפולים אישיים או קבוצתיים בתחום.משחקים, חוויות ותהליכים לגילוי עובדות מעניינות על עצמי, החשפות, העמקה וגילוי עצמי.

הנחת הבסיס שחיבור לעצמי באמצעות שיח פנימי מאפשר לאוורר רגשות, להביא למודעות קשיים, אתגרים ובעיות. ההנחה היא שחיבור לעצמי מאפשר לקיים דיבור עם עצמי המוביל למודעות עצמית גבוהה יותר. ובכך הוא משפר את הWell Being. רווחה נפשית משפיעה על בריאות גופנית, היא מפחיתה סיכון למחלות שונות. וכמובן שיפור המודעות הרגשית, החיבור לעצמך, המודעות הרגשית וההתחברות לאני הפנימי בפסיכולוגיה, אמונה ורוחניות נמצא כמסייע לסיפוק רב יותר, לאיזון רגשי ורווחה.

לפניכם מספר סרטונים אודות מודעות עצמית ואיך להתחבר לאני הפנימי באופנים שונים. הללו מעניקים מענה סובייקטיבי, ולא מקצועי אלא אישי, רגשי וחוויתי לשאלה איך להיות מודע לעצמך, איך להתחבר לעצמך, למצוא דרך טובה לחיבור עם הנפש ולהקשבה לרגשות ולמחשבות.

איך להתחבר לאני האמיתי שלך

הרצאה בTED המתארת כיצד ניתן להתחבר לנפש, להיות מודע לעצמי ואיך להתחבר לקול הפנימי

איך להתחבר לעצמי האותנטי שלך

הסבר כיצד ניתן להתחבר לחישה, לרגשות, לתחושות שלנו, להיות מודע לרגשות ולתפיסות שלנו על מנת לדעת איך להיות מודע לעצמי.

 

מדיטציה איך להתחבר לעצמי הגבוה שלך

כיצד להשתמש במדיטציה על מנת להבין איך להיות מודע לעצמך, לגוף, לזרם התודעה, למחשבות ולרגשות על מנת להתחבר לעצמי ולדעת באופ מיומן יותר מתוך התבוננות והתסכלות פנימה איך להתחבר לאני הפנימי

 

דילוג לתוכן