איך לעשות לק ג’ל נכון

איך לעשות לק בבית לבד. צילום: Pixabay Marion Müller
איך לעשות לק בבית לבד. צילום: Pixabay Marion Müller

נשים רבות המעוניינות בטיפוח עצמי נכון שמות דגש ומחפשות מענה כיצד לעשות  לק בצורה נכונה בבית לבד. ברשת האינטרנט לא קיימים הרבה סרטונים בעברית לגבי מדריך איך למרוח לק בלי ללכלך את העור או הדרכות איך לעשות לק ג׳ל בצורה הטובה ביותר. יחד עם זאת ישנם מספר סרטונים פופולריים המסבירים איך למרוח לק לציפורניים בצורה טובה וזאת מבלי ללכלך את העור הסובב את הציפורניים. במיוחד בתקופות בהן הנגישות לבעלי מקצוע בתחום טיפוח, יופי, קוסמטיקה ואסתטיקה פוחתת, רבות מחפשות מענה טיפים לטיפוח ויופי בבית. למשל איך לשים אייליינר בצורה נכונה, כיצד להתאפר בבית לבד בצורה יפה ואיך למרוח לק על הציפורניים או לעשות לק ג’ל בלי לצאת מהקווים. זאת ללא סיוע של חברה או גורם מקצועי כמו קוסמטיקאית.

יתרונות וחסרונות של לק ג’ל

לצד יתרונותיו של הלק ג’ל כעמיד במיוחד, בעל מראה מלא ברק וכזה המתייבש מהר, יש לו גם חסרונות. ההסרה של לק ג’ל הוא תהליך ממושך ולעיתים כולל שימוש בכימיקלים כמו אציטון. חשיפה לחומרים אלה היא לא בריאה ואף מסרטנת. בנוסף, השגת אחידות במריחת לק ג’ל למי שאינו מיומן בכך עשויה להיות קשה יותר בהשוואה למריחה של לק אחר.

יתר על כן, במקרים מסוימים לק ג’ל שלא נמרח או הוסר באופן לא תקין יכול לגרום לנזקים לציפורן עצמה. שיוף יתר, גירוד או קילוף לצד תהליכים אחרים אצל מי ששם לק ג’ל עלול להוביל להחלשות ואף שבירת ונשירת ציפורניים. בנוסף לסרון נוסף ללק ג’ל הוא הנזק שעלול להווצר בשל שימוש במכשירים שמייבשים את הלק ג’ל.

בישראל כמו במדינות אחרות עלו תלונות לגבי השפעותיו הבריאותיו המזיקות של לק ג’ל והמכשירים המייבשים. זאת עקב שיתוף של של נשים שתארו תופעות לוואי חמורות כמו אלרגיה, נשירה של הציפורניים ועוד. נזהיר כי בשימוש בתרוקים ומוצרי טיפוח יש לבחון את המוצר במקום קטן מתוחם לפני שימוש נרחב. כמו כן יש לשים לב לגבי שימוש במוצרים העומדים בתקינה ומורשים על ידי משרד הבריאות. כמו כן שימוש בחומרים אחה לטיפוח ובמיוחד הסרתם צריכה להעשות באופן שלא חושף את המשתמשת לכימיקלים רעילים ומזיקים.

למרות חסרונותיו והסיכונים בו, לצד זה נשים רבות ממשיכות להשתמש בלק ג’ל בשל יתרונותיו ורצונן בטיפוח ציפורניים במוצר עמיד יחסית.

איך לעשות לק ג’ל נכון

לכן איגדנו עבורכן מספר טיפים, הסברים, הדרכות איך לשים לק ג’ל בלי לצאת מהקווים, כיצד לעשות לק באופן מקצועי לבד בעצמי. זאת ללא סיוע של גורם העוסק בתחום כמו קוסמטיקאית. לפניכם ארבע הדרכות איך לעשות לק או איך למרוח לק ג’ל נכון בסרטונים פופולריים מהאינטרנט לשימושכן.

1. סרטון הסבר איך למרוח לק בצורה מושלמת ומבלי ללכלך את העור

2. טיפ איך למרוח לק ג׳ל בצורה הטובה ביותר בלי ללכלך את העור סביב

3. איך לשים לק בלי לצאת מהקווים – טיפים ומדריך איך למרוח לק בצורה נכונה

4. איך למרוח לק באופן מקצועי לבד בעצמי – כיצד למרוח לק כמו מקצוענית