איך משרטטים אייליינר מדויק

3 סרטוני הדרכה פופולריים להסבר איך משרטטים איילנר מדויק, איך מציירים אותו בצורה טובה ומחמיאה לפנים ואיך שמים את האייליינר לעצמי ללא אדם אחר

מערכת האתר

עודכן בתאריך

בריאות ויופיקוסמטיקה
איך לשים אייליינר בצורה נכונה. צילום: Bruno Pixabay

3 סרטוני הדרכה פופולריים להסבר איך משרטטים אייליינר מדויק, כיצד מציירים את האייליינר בצורה טובה אשר מחמיאה לפנים ואיך שמים את אייליינר לעצמי בלי עזרתו של אדם אחר. נשים רבות המעוניינות בהדרכות וטיפים לטיפוח ויופי נכון, שמות דגש על אייליינר, תמרוקים ואיפור, איך לעשות לק נכון וכיצד למרוח שפתון בצורה מדויקת לדוגמה. האייליינר Eyeliner הוא כלי המשמש לאיפור שיכול להעניק מראה ייחודי ומושך. השימוש בו יכול לשפר איפור ויש לו מספר סגנונות.

ניתן לשרטט אייליינר מדויק ודק שכמעט ואינו נראה. לעומת זאת יש המציירים אייליינר עבה בעל נוכחות באופן מאורך. מנגד יש המציירות אייליינר קצר ובעובי די רחב כדי להדגיש את הריסים העליונים. זאת כחלק מהסתכלות כוללת של שילוב טיפים והדרכות לטיפוח ויופי.

בסרטונים שלפניכם מופיעות הדרכות איך שמים אייליינר לעצמי בלי עזרתה של מישהי אחרת. כלומר מעין מדריך מצולם איך משרטטים אייליינר מדויק ללא שימוש במאפרת מקצועית. בנוסף, בסרטונים אלה תוכלו ללמוד איך מציירים אייליינר באופן מדויק, לפי הסגנון שבו תחפצו. כמו כן בהדרכות אלה תקבלו טיפים והסברים, הדרכות ותיאור איך לשים איילינר בצורה טובה בלי לצייר קווים מגושמים, לא ישנים ולא מתאימים לפנים.

איך משרטטים איילנר מדויק

אז להלן שלושת הסרטונים הפופולריים המסבירים איך שמים אייליינר לעצמי, כיצד מציירים אייליינר באופן מדויק, המתאים לפנים, בלי לחרוג ולצייר קווים באופן לא מדויק והדרכה איך לשים אייליינר בצורה טובה.

1. טריקים ייחודיים איך לשים אייליינר בצורה טובה בשתי העיניים

 

2. מדריך לאייליינר המושלם

 

3. איך משרטטים אייליינר מדויק – המדריך למתאפרת איך מציירים אילניינר

 

דילוג לתוכן