איך עושים קהוט? הכנת משחק בחינם

איך עושים קהוט? הוראות הכנת משחק בחינם : הסבר כיצד לעשות קהוט חדש ללא תשלום באמצעות הפלטפורמה הפופולרית תוך יצירת חשבון באופן פשוט ונגיש

שי לביא

עודכן בתאריך

בריאות המשפחהקואצ'ינג - אימון אישי
איך לעשות קהוט בחינם בעברית. צילום: Pixabay StartupStockPhotos

איך עושים קהוט? כיצד יוצרים חידון, סקר, אתגר או שאלון ללא תשלום. לפניכם הנחיות איך לעשות שאלוני משחק קהוט (קהות). הכנת משחק בחינם באמצעות פלטפורמות טכנולוגיות חופשיות כמו KAHOOT מאפשרת ליצור פעילות פנאי חברתית מהנה. משחק קהוט ניתן לשחק עם חברים, ידידים, בני משפחה, לאתגר קבוצה במקום העבודה, בבית הספר או במסגרות חברתיות אחרות. הדרכה איך להכין קהוט בחינם שימושית כיום במיוחד. מורים, מרצים, מנהלי הדרכה ומנחים המעבירים סקרים, שאלונים ודיונים משתמשים בקהוט לשם כך. כמו כן, גם ארגונים, חברות, עסקים וצוותים משתמש בפלטפורמה לפעילות מקצועית, למידה, העשרה, חברה ופנאי.

יתרה מזאת, השימוש בפלטפורמה הפך נפוץ במיוחד בקרב ילדים וצעירים כעזר טכנולוגי המקנה חוויה לימודית  מהנה.  עם זאת כיום המשחק הפך לשימושי כפעילות פנאי בין חברים, להכירות, להעביר את הזמן, להעשיר את הדעת וכו. כך למשל נוכל לעשות קהוט בחינם של שאלוני טריוויה, הרחבת אופקים, שאלות ידע כללי או חידון על גוף האדם, בריאות, רפואה או חגים.

איך עושים קהוט? הוראות הכנת משחק בחינם

אז כיצד עושים קהוט ואיך מכינים משחק קהוט מאפס בחינם? לפניכם ההוראות. פלטפורמת קהוט היא פלטפורמה חינמית למי שמשתמש בה באופן פרטי. מי שמעוניין להשתמש באופן מסחרי ולהעניק לגולשים אפשרויות שונות ולקבל פיצ'רים ושימוש מורחב נדרש לשלם. רוב השימוש הנפץ כיום על ידי משתמשים התוהים איך עושים חידון קהוט ואיך להשתמש בפלטפורמה בחינם היא על ידי צעירים. הללו הם משתמשי קצה ולא עסקים או ארגונים. מטרתם היא להכין חידון, משחק, סקר או שאלון עבור אחרים באופן חוויתי ומהנה.

הכנת קהוט אינה מורכבת. ואולם כיום אין אפשרות להכנס לממשק של הפלטפורמה בשפה העברית. לכן, נדרשת רמה סבירה בידיעת האנגלית על מנת ליישם את ההנחיות איך לעשות קהוט בחינם אפילו אם שאלותיו בעברית.

  • מי שרוצה רק להשתתף במשחק קהוט שמישהו אחר עשה, לא צריך להרשם אלא רק להכנס ללינק זה של המשחק להזין את הPIN לפי המספר שקיבל ממי שהכין את השאלון.
  • מי שרוצה לשאוב השראה או לקרוא שאלונים, חידות ומשחקי קהוט שאחרים הכינו יכול לשוטט ולחפש בעברית בכתובת https://create.kahoot.it/discover.  לאחר ההרשמה ובחירה באפשרות CONTINUE FOR FREE נבחר בחלונית העליונה DISCOVER על מנת לגלות פעילויות קהוט מענינות.
  • מי שרוצה לעשות קהוט על ידי שכפול של קהוט קיים או עריכתו יוכל לעשות זאת. נידרש לאחר ההרשמה להכנס למשחק המשותף וללחוץ על כפתור EDIT וDUPLICATE.
  • תוכלו להעזר גם בהסברים נוספים איך עושים קהוט בחינם בהסברים מלווים בסרטונים איך ליצור קהוט ולהשתמש בו עם אחרים. החל מהכניסה לאתר, ההרשמה, השימוש וכלה בהכנת הקהוט עצמו בחינם.

כיצד לעשות קהוט חדש ללא תשלום

  • כדי להתחיל ליצור קהוט בחינם נדרש לפתוח שם משתמש. לצורך כך נירשם בלינק זה. ההרשמה אפשרית דרך חשבון קיים של GOOGLE או חשבון MICROSOFT או חשבון APPLE. מי שלא רוצה להכנס דרך שם משתמש קיים באחד מספקי השירות הללו יוכל להרשם באופן עצמאי על ידי הזנת שם משתמש או אי מייל ובחירת סיסמה.
  • לאחר הכניסה נבחר באפשרות של חשבון חינם. FREE ACOUNT. אם נרצה להשתמש במאפיינים משודרגים נוכל לבחור באפשרות בתשלום. הכנת קהוט מצריכה הרשמה מלאה הכוללת את הפרטים הנדרשים, האם אנו תלמידים, מורים, בית עסק, מה הגיל של המשתמש ועוד. לאחר מכן נבחר באיזו אפשרות אנו מעוניינים כדי לעשות קהוט. כלומר האם מדובר ביצירת משחק קהוט למטרת סקר, משחק, חידון או דיון.
  • בשלב הבא נעשה את ההזנה של השאלות והתשובות. נזין את התכנים ונסמך את התשובות הנכונות לכל שאלה. נוכל בשלב זה גם לשכפל ולערוך קהוט קיים של אחרים וכך לעשות קהוט לעצמנו שהינו מותאם, עשיר יותר כרצוננו.
  • בסיום הזנת השאלות נעשה יצירה או שיגור המשחק ונקבל קוד. נוכל להשתמש בקוד זה כהדמיה לראות איך ייראה המשחק והשאלות והתשובות וכן הניקוד. נוכל להפי. קישור או את הקוד לשימוש בקהוט שלנו ולקבל את המידע על דירוגי ונתוני המשתתפים במשחק שיצרנו.

 

דילוג לתוכן