אנרגיה חיובית-ד"ר ג'ודית אורלוף

על ספרה של ד"ר ג'ודית אורלוף- אנרגיה חיובית- עשרה מרשמים יוצאי דופן להגברת אהבה עוצמה וחיוניות

שי לביא

עודכן בתאריך

פסיכולוגיהקואצ'ינג - אימון אישי
ביקורת ספרים בנושאי רפואה בריאות, ניהול, פסיכולוגיה ורפואה משלימה. health-Book-review

שם הספר: אנרגיה חיובית
מחבר הספר : ד"ר ג'ודית אורלוף
מספר עמודים : 324
סוג כריכה: רכה

תחום: אנרגיה חיובית, פסיכיאטריה, רפואת הנפש, בריאות נפשית, עוצמה, אנרגיה נפשית, פסיכותרפיה, חיוניות, העצמה, אינטואיציה, צחוק, השראה, התמכרות לעבודה, דיכאון, חרדה, פיברומיאלגיה, עייפות כרונית, אלימות, רגשות, אהבה, ריפוי, חיוניות, "ערפדי אנרגיה", אהבה, חוסר אנרגיה, עייפות.

תקציר: בספר "אנרגיה חיובית- עשרה מרשמים יוצאי דופן להגברת אהבה עוצמה וחיוניות" מעניקה הסופרת הד"ר ג'ודית אורלוף, פסיכיאטרית מוסמכת ומרצה קלינית בתחום רפואת הנפש האינטואיציה והרפואה באוניברסיטת קליפורניה בלוס אנגלס, תוכנית בת 10 שלבים להגברת החיוניות, העוצמה האישית והאנרגיות : תכנית האנרגיה החיובית והפסיכיאטריה האנרגטית.

בספר מציגה הד"ר אורלוף את פסיכיאטרית האנרגיה- שיטה פסיכותרפיה השמה דגש על עקרונות של העלאת רמות האנרגיה הנפשית- האנרגיה הפסיכית, העצמת החיוניות. "הספר "כותבת הד"ר אורלוף " הוא קריאה לפעולה, ציווי לתבוע חזרה את חיוניותכם מתוך שימוש בפסיכיאטריית האנרגיה" הספר מיועד לאותם אלה המצויים בסטרס, דריכות, אנרגיות נמוכות והעדר חיוניות ומיועד לסייע לאותם קוראים המכלים את מירב זמנם בעבודה, מכורים לעבודה, ל"הורים המנסים נואשות למצוא את האיזון בין חיי משפחה לקריירה…" ומעניק באופן עקיף גם "תשובות לתסמינים פסיכוסומאטיים כמו עייפות כרוני, פיברומיאלגיה, דיכאון וחרדה.." ומיועד לסייע "להתמודד עם תחושת חוסר אונים או ייאוש בנוגע לתהפוכות החברתיות" בעולם המערבי הדינמי, הסובל מ"אי יציבות, אלימות, אנוכיות, מחלות מאיימות וכלכלה לא יציבה" באופן המעצים אנרגטית את "האהבה, הניסים והריפוי".

חלקו הראשון של הספר "אנרגיה חיובית- עשרה מרשמים יוצאי דופן להגברת אהבה עוצמה וחיוניות" מתמקד ב"בניית האנרגיה" ופותח במרשם הראשון לשיפור החיוניות והעצמה המעודד את הקוראים לעורר את האינטואיציה ולחדש את הנעורים ומלווה בראיון עם המוזיקאי קווינסי ג'ונס. המרשם השני מדגיש את הצורך למצוא "נתיב רוחני מזין" ומלווה בראיון עם איימי גרוס על מדיטציה. במרשם השלישי המלווה בראיון עם נעמי ג'אד על אנרגיה ובריאות, מסבירה אורלוף כיצד לעצב "גישה של מודעות אנרגטית" ואילו במרשם הרביעי מסבירה המחברת כיצד ליצור אנרגיה רגשית חיובית כדי להתמודד עם שליליות. בהמשך במרשמים החמישי והשישי מבהירה ד"ר אורלוף כיצד לפתח מיניות שמרכזה מצוי בליבנו וכיצד לפתוח את עצמנו "לזרם של השראה ויצירתיות". במרשם השביעי מציעה המחברת לחגוג את "קדושת הצחוק, הפינוק וההזנה שבהתבודדות".

בחלקו השני של הספר – "יצירת יחסים חיוביים ומלחמה בערפדי האנרגיה"- מעניקה ד"ר ג'ודית אורלוף תובנות והסברים בשלושת המרשמים האחרונים לגבי האופן שבו נוכל למשוך אלינו מצבים ואנשים חיוביים, הגנה מפני "ערפדי אנרגיה" ויצירת שפע וכוח האהבה. זאת בשילוב ראיונות עם לארי קינג, ג'יימי לי קרטיס ורוזה פארקס.

דילוג לתוכן