אסד נדבק בקורונה.הזן הבריטי מתפשט

הקורונה ממשיכה להתפשט בישראל ובעולם. נשיא סוריה אסד ואשתו נדבקו בנגיף. באיטליה נמנו מעל 100 אלף מקרי מוות עקב קורונה.

דקל שחף

עודכן בתאריך

נגיף קורונה
השפעה אסטרטגית של משבר הקורונה על המפה המזרח תיכונית המקומית. אילוסטרציה: MichaelGaida Pixabay

הקורונה ממשיכה להתפשט בישראל ובעולם. נשיא סוריה אסד ואשתו נדבקו בנגיף. באיטליה נמנו מעל 100 אלף מקרי מוות עקב קורונה.

נגיף הקורונה ממשיך להכות ברחבי העולם. מקרי ההדבקות הולכים ומתרבים, והווריאנטים השונים מתפשטים בקצב גובר והולך. עד כה מתו ברחבי העולם 2.6 מליון איש בגלל נגיף הקורונה. מעל 117 מליון חולי קורונה אובחנו מאז פרוץ המגיפה. בישראל אובחנו עד כה מעל 800 אלף חולי קורונה. 5891 איש נפטרו בישראל עד כה בשל הנגיף, עליה של 35 מקרי מוות מאז אתמול. מרבית הנפטרים מקורונה כפי שדווח הם אנשים שלא השלימו את ההגנה החיסונית מהנגיף באמצעות החיסונים היעילים נגד המחלה.

הנגיף מתפשט במדינות שונות בעולם, לרבות באירופה. איטליה שהחלה את המגיפה באירופה כמדינה עם קריסת מערכת הבריאות וריבוי תמותה חוזרת לכותרת. שנה לאחר מכן, היא חוזרת לכותרת באופן עגום בשנית. דיווחים על מעל 300 מקרי מוות ביממה האחרונה מעלים את מניין קורבנות הקורונה למעל 100 אלף מקרי מוות במדינת המגף.

גם נשיא סוריה אסד נדבק בקורונה

בתוך כל ממשיך הנגיף להתפשט גם בישראל ובקרב שכנותיה. נשיא סוריה בשאר אסד נדבק בנגיף הקורונה. מלשכת נשיא סוריה  נמסר כי אסד ואשתו אסמה אובחנו כחולי קורונה לאחר שחוו תסמינים של הנגיף. מלשכת נשיא סוריה נמסר כי מצבם יציב. לא דווח האם הנשיא ורעייתו חוסנו כנגד וירוס הקורונה במסגרת מבצע החיסונים שהחל במדינה לפני כשבוע.

לא רק בישראל ממשיכה הקורונה להתפשט למרות מבצע החיסונים ומהססי החיסונים הרבים. במזרח התיכון הקורונה ממשיכה להתפשט. בירדן אובחנו עד כה לפחות 428 אלף חולי קורונה, עליה של מעל 6300 מאובחנים רק ביממה האחרונה. קרוב ל5000 איש נפטרו בירדן מהקורונה. במרוקו קרוב ל486 אלף חולים אובחנו ומעל 8600 נפטרו. בלבנון אובחנו קרוב ל400 אלף חולי קורונה ומעל 5000 מקרי מוות. בלבנון אובחנו ביממה האחרונה לפחות 2300 מקרי קורונה חדשים.

באיחוד האמירויות אובחנו עד כה לפחות 411 אלף מקרי קורונה. ביממה האחרונה אותרו מעל 2600 מקרי קורונה חדשים. מספר מקרי המוות שדווחו באיחוד האמירויות הערביות עלה על 1320 איש, עליה של 12 נפטרים מאתמול.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן