בי”ח וולפסון: 5 חולי קורונה במצב קשה ואנוש

המשך התפשטות הקורונה. 945 חולים בישראל. ביה”ח וולפסון : בביה”ח מאושפזים נכון לבוקר יום ראשון 14 חולי קורונה- 8 חולים במצב קל, חולה אחד במצב בינוני, 4 חולים במצב קשה וחולה במצב אנוש.

מהמרכז הרפואי וולפסון נמסר כי “חלק מהחולים מקבלים כעת טיפול מיוחד של תרופת חמלה אשר הוטסה ישירות לביה”ח אתמול בערב. בהם גם הגבר בן ה-45 שבינתיים חל שיפור קל במצבו. חולה קשה נוספת, קשישה בת 91, מונשמת ומצבה אנוש.”

מבית החולים וולפסון עוד נמסר ביחס לאנשי הצוות של המרכז הרפואי כי : “5 אנשי צוות בביה”ח נמצאו חיוביים לקורונה, בהם 2 אחיות ו-3 אנשי צוות תומך רפואה. סך כל אנשי הצוות הרפואי של מרכז רפואי וולפסון המצויים בבידוד ביתי- 167 נכון לבוקר יום ראשון, בעקבות חזרה מחו”ל או חשיפה לחולה מאומת. ביניהם- 44 רופאים/ות, 10 סטאז’רים, 57 אחים או אחיות ואילו 56 תומכי רפואה.”

חולים באשפוז. מגיפת הקורונה ממשיכה להתפשט. צילום Parentingupstream Pixabay
חולים באשפוז. מגיפת הקורונה ממשיכה להתפשט. צילום Parentingupstream Pixabay

מן המרכז הרפואי וולפסון עוד הוסיפו כי “בעקבות פתיחת מחלקת קורונה נוספת בבית החולים, פונתה מחלקת פנימית ד. נציין כי בשל חשיפה של אנשי צוות לחולה מאומת הוצאו אנשי צוות מפנימית ד’ ומחלקת כף רגל סכרתית לבידוד בית. אנו פועלים תוך החמרה של הנחיות משרד הבריאות זאת למען שלומם של אנשי הצוות שלנו ושלומם של המטופלים. גם בתחום רכישת ציוד המיגון אנו מחמירים ופועלים 24/7 על מנת לספק לצוותים שלנו ציוד מיגון שהוא מעבר למתבקש בהנחיות משרד הבריאות. אנו מודים לאנשי הצוות המסורים בבית החולים שעובדים לילות כימים בשמירה על בריאות המטופלים.”

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט באירופה

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בישראל ובמדינות אירופה ובעולם: עד כה נדבקו בישראל 945 אנשים. 63 מתוכם אותרו כנדבקים ביממה האחרונה. עד כה נפטר אדם אחד מהנגיף, 37 איש החלימו ממנו ואילו כעשרים איש נמצאים בבתי החולים במצב רפואי קשה או אנוש.

איטליה מובילה את טבלת כמות הנפגעים כעת כאשר ביממה האחרונה התווספו למנין הנפטרים מהנגיף 651 איש. עד כה נפטרו באיטליה 5,476 איש. כ60,000 איש אותרו כחולים בנגיף באיטליה. זאת בהשוואה ל81,054 שחלו בקורונה בסין שמתוכם 72,440 החלימו. כלל מקרי המוות בסין הסתכם ב3,261 איש אף שיש הטוענים כי מספר זה אינו מדויק וכי המספר האמיתי של הנפטרים בסין גבוה. ביממה האחרונה התגלו בסין “רק” 46 מקרי הידבקו חדשים ושישה מקרי מוות.