בקרוב: קונדום לשיפור התפקוד המיני

חברת התרופות דיווחה על מחקר ממנו עולה כי השימוש באמצעי המניעה המכונה "קונדום ויאגרה" יעיל לשמירת עוררות מינית

מערכת האתר

עודכן בתאריך

גיל הזהביחסים זוגיים
קונדום מתוצרת דורקס. מקור: ויקיפדיה ברשיון חופשי. צילום: Xehpuk

בשורה משמחת לגברים הרבים ברחבי העולם אשר סובלים מקשיים בתפקוד המיני שנותרו ללא מענה למרות הפתרונות הקיימים בשוק; פיתוח חדשני של קונדום משמר עוררות מינית- CSD500 יתחיל להיות משווק בקרוב באירופה. הוא מכונה "קונדום הויאגרה" למרות שהוא לא מכיל חומרים מעין אלה, אלא מבוסס על פיתוח שונה. אמצעי מניעה זה מיועד להעניק פתרון לאנשים הסובלים מירידה בזיקפה והפחתת רגישות לאורך איבר המין וחלקו העליון שחל הפין לאחר לבישת אמצעי המניעה, אך מעוניינים בפתרון נקודתי והימנעות משימוש בכמוסות מפאת הסיכונים הטמונים בהן.

חברת  Futura Medical דיווחה כי לשם בחינת יעילות של הקונדום CSD500 נערך מחקר כפול סמיות שהשווה את השפעתו של אמצעי המניעה על עוצמת העוררות המינית באיבר המין, בעת קיום יחסי מין. מן המחקר עלה כי שיעור משמעותי של גברים ונשים דיווחו על שיפור בעוצמת הזיקפה של הגברים שעשו שימוש בקונדום החדש, במהלך יחסי מין. זאת בהשוואה לקונדום סטנדרטי. יתרה מכך, מקרה הנבדקים שהביעו העדפה לשימוש בקונדום החדשני, שיעור משמעותי של גברים ונשים דיווחו כי חשו שהפין היה מעורר יותר מהרגיל וכי יחסי המין נמשכו לאורך זמן ארוך יותר.

קונדום שיסייע בשיפור התפקוד המיני

בקרוב יחל שיווקו של CSD500  באמצעות יצרני דורקס- חברת רקיט בנזסיר. אמצעי המניעה משווק כמסייע ליחסי מין בטוחים ולמניעת מחלות מין STD שכן הוא מסייע לאנשים שעשויים לסבול מהפחתת רגישות ולכן לירידה בזיקפה, להשתמש בו באופן יעיל, תוך תפקוד מיני רגיל, מבלי שהוא יחליק, ומבלי לוותר על השימוש בו בשל הפחתת ההנאה והרגישות שנגרמת לעיתים מהשימוש בו.

"קונדום ויאגרה" מכונה כך אולם מבוסס על חומר שונה מויאגרה- ג'ל בתוך הקונדום המכיל חומר המשפר את האון הגברי על ידי המרצת הדם באופן ממוקד לאיזור איבר המין בלבד. החומר הפעיל מוכר בהמרצת מחזור הדם והוא משמש לטיפול באנגינה- כאבי חזה חזקים הנגרמים בעקבות זרימת דם חלשה אל הלב.

החומר בקונדום זה, אינו מבוסס על חומרים כמו  "לויטרה", תרופת ה"סיאליס" וכדורי סילדנאפיל המוכרים בשם המסחרי ויאגרה, אשר משתייכים לסוג התרופות המעכבות את האנזים PDE5 לטיפול בבעיות אין-אונות. הללו  הם חומרם בעלי יתרונות המסייעים לשיפור האון הגברי בקרב גברים רבים בעולם. אך זאת לצד הסיכונים הבריאותיים הטמונים בתרופה והאיסור לאנשים הסובלים מבעיות בלב, מתעוקת חזה או מלחץ דם גבוה להשתמש בה.

 

דילוג לתוכן