בר סימן טוב יפרוש מתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות

משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות יפרוש מתפקידו כמנכ"ל משרד הבריאות. בר סימן טוב הודיע היום לשר הבריאות ולראש הממשלה על התפטרותו.

מערכת האתר

עודכן בתאריך

ללא קטגוריהבריאות הציבור
כנס משרד הבריאות בנושא היערכות מערכת הבריאות . תמונה באדיבות משרד הבריאות

משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות יפרוש מתפקידו כמנכ"ל משרד הבריאות. בר סימן טוב הודיע היום לשר הבריאות ולראש הממשלה על התפטרותו. זאת כשברקע ישראל עודנה מצויה במגפת נגיף הקורונה.

התמודדות עם משבר הקורונה

משה בר סימן טוב הינו כלכלן. הוא כיהן כציר כלכלי בשגרירות ישראל בוושינגטון לפני שנבחר על ידי השר ליצמן לניהול משרד הבריאות שנת 2015. בר סימן טוב היה המנכ"ל הראשון של משרד הבריאות שאינו רופא.

בר סימן טוב: "הודעתי היום לראש הממשלה ולשר הבריאות על רצוני לפרוש מתפקיד מנכל משרד הבריאות. אני גאה בשנותי כמנכל ובפרט בהתמודדות עם משבר הקורונה. אני אשאר את הזמן הנדרש לצורך העברת מקל מסודרת ומאחל הצלחה לשר.ה ולמנכל או המנכ"לית הבאים."

על רקע הודעתו של בר סימן טוב הודיע שר הבריאות העוזב גם הוא את תפקידו לטובת משרד השיכון, ח”כ יעקב ליצמן איחל לבר סימן טוב הצלחה בהמשך דרכו וכתב:

שר הבריאות משבח

"אני מבקש להביע הערכתי הגדולה לידידי משה בר סימן טוב, שהודיע לי על סיום תפקידו כמנכ”ל משרד הבריאות.

בשיחתי עמו היום שיבחתי אותו על עבודתו הנפלאה, השקעתו הרבה וההישגים הרבים למערכת הבריאות שנזקפים לזכותו, כמי שהיה שותף מלא ופעיל איתי כשר הבריאות, במשך חמש שנים רצופות ואינטנסיביות.

ראייתו המקצועית, יכולות הניהול ובעיקר ההבנה העמוקה של בר סימן טוב עם צורכי מערכת הבריאות, הם נכסים מהותיים, שתרמו לקידום וחיזוק הרפואה הציבורית בשנים האחרונות.

הוקרתי והערכתי למנכ”ל היוצא שניהל נכון ובאופן מעורר השתאות את משבר הקורונה. לאורך התקופה נדרשנו להכרעות לא קלות, כדי להוביל את מדינת ישראל לניצחון במאבק בנגיף קורונה. בעזרת השם, ובזכות תושייתו ואמות המידה המקצועיות שגילה ברסי, צלחנו עד כה את המשבר, בתקווה שכך יהיה גם בהמשך עד שנגיע בקרוב לנצחון מלא."

דילוג לתוכן