האם גרעיני אבטיח משמין ?

כמה קלוריות יש בכוס גרעיני אבטיח ? מהם היתרונות שלהם ? האם גרעיני אבטיח משמין ? וגם פירוט כמה קלוריות יש במאה גרם גרעיני אבטיח עם קליפה או בלי קליפה

מערכת האתר

עודכן בתאריך

תזונה
האם גרעיני אבטיח משמינים ? מה ערכם התזונתי? כמה קלוריות יש בכוס גרעיני אבטיח? צילום: Cottonbro Pexels

פיצוח גרעינים ובמיוחד גרעיני אבטיח מהווה בילוי קולינרי מהנה. יחד עם חווית הפיצוח מתלווה השאלה האם גרעיני אבטיח משמין עבורנו? עד כמה גרעיני אבטיח משמינים? כמה קלוריות יש בכוס גרעיני אבטיח ? מהם היתרונות של גרעיני אבטיח ומה ערכיהם התזונתיים ? האם גרעיני אבטיח משמין ? וגם פירוט לגבי גרעיני אבטיח עם קליפה – קלוריות למאה גרם. וכמו כן תשובה לשאלה כמה קלוריות יש בגרעיני אבטיח בלי קליפה.

האם גרעיני אבטיח משמין ?

אז התשובה המהירה לשאלה האם גרעיני אבטיח משמין לאכול היא חיובית. כן, פיצוח גרעיני אבטיח היא דבר משמין. ובמיוחד אם מדובר בגרעיני אבטיח קלויים ולא טבעיים, כפי שנהוג לפצח, אז אכילתם משמינה.

גרעיני אבטיח עם קליפה – קלוריות למאה גרם.

במאה גרם גרעיני אבטיח עם קליפה יש 8-12 גרם חלבונים. הם כוללים כ-6 עד 8 גרם פחמימות. מאה גרם גרעיני אבטיח עם קליפה כוללים בין 200 ל-230 קלוריות. בחופן אחד של גרעינים יש בערך 12-15  קלוריות.

גרעיני אבטיח בלי קליפה – קלוריות למאה גרם.

במאה גרם גרעיני אבטיח בלי קליפה יש 25-28 גרם חלבונים. הם כוללים כ-9 עד 12 גרם פחמימות. מאה גרם גרעיני אבטיח בלי קליפה כוללים בין 550 ל-600 קלוריות. בחופן אחד של גרעינים יש בערך 25 קלוריות.

גרעיני אבטיח- יתרונות

גרעיני אבטיח מנגד מכילים ריכוז גדול של חלבונים. כמו כן גרעיני אבטיח מכילים סיבים תזוניים ורכיבים מועילים נוספים. חופן גרעיני אבטיח מכיל בערך 5 גרם. בחופש גרעינים יש כ-25 -30 קלוריות בקירוב.

לגרעיני אבטיח יתרונות נוספים. הם מכילים ויטמין B6, ויטמין B2, סידן, ברזל ופולאט. כמו כן מכילים גרעיני אבטיח מגנזיום, זרחן, אבץ ואשלגן. גרעיני אבטיח מכילים גם חומצה לינולאית. במאה גרם גרעיני אבטיח יש 3 גרם סיבים תזונתיים. וכאמור- גרעיני אבטיח הם בהחלט דבר משמין למרות יתרונותיהם הבריאותים. זאת בשל תכולת הקלוריות למאה גרם וכמות השומן בהם. זאת במיוחד כשמדובר בגרעינים קלויים כנהוג. במאה גרם גרעיני אבטיח יש 48 גרם שומן. כלומר כמעט ממחצית מגרעיני האבטיח הם שומן.

כמה קלוריות יש בכוס גרעיני אבטיח

כוס גרעיני אבטיח מכילה בין 110 ל-120 גרם גרעיני אבטיח. אז כמה קלוריות יש בכוס גרעיני אבטיח ?. בכוס גרעיני אבטיח יש בין 630 ל680 קלוריות.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן