המדריך לבוני מותגים

שם הספר: המדריך לבוני מותגים

מחבר הספר : ד”ר דן הרמן

סוג כריכה: רכה

מספר עמודים : 281

הוצאת ספרים: פרסומי דן

תחום: מיתוג, צרכנות, צרכנים, כלכלה, מותגים, ד”ר דן הרמן, אסטרטגיית מותג, קבל מטרה, פיתוח מותג, התנהגות קהל מטרה, מוטיבציה צרכנית, הנגשה, נגישות תקשורתית ונגישות פסיכולוגית, התרחיש השיווקי, מיתוג מחדש, המדריך לבוני מותגים

תקציר: המדריך לבוני מותגים מאת הדוקטור דן הרמן, הוא ספר המיועד למי שמעוניין ליצור מותג רווחי ומצליח באמצעות עשרה צעדים יסודיים. במדריך מבקש ד”ר הרמן להעניק לקורא תמצית של ידיעותיו ונסיונו בתחום המיתוג “לכל מי שרוצה לעשות כסף ממותגים” ובין השאר למנהלי חברות, למנהלי שיווק, למנהלי פרסום או תקשורת שיווקית, למנהלי מותג, בעלי עסק ובעלי מקצוע חופשי, מומחי ברנדינג, אנשי שיווק, פלנרים במשרדי פרסום, יוצרים, חוקרי שווקים, מנהיגים פוליטיים ו”לכל אחד שרוצה לקדם רעיון או אידאל”.

בספרו מבקש הד”ר הרמן לסייע לקורא בתהליך מיתוג. בפרקו הראשון מנסה המחבר להסביר באופן תיאורטי כיצד מותגים קונים אחיזתם אצל צרכנים, מדוע צרכנים מבקשים לרכוש מותגים כאלה ולא אחרים, בפרק השני מעניק המחבר תובנות ראשונות שימשו כשתשתית לעשרת הצעדים לבניית המותג המצליח ביניהם בירור בסיסי באשר למותג, מה התרחיש השיווקי הנוגע למותג והתנהגות הצרכנים, אנליזה של בשלות קבל המטרה, חקירת מוטיבציה צרכנית, הבטחה של מותג ועוד.

בהמשך ספרו “המדריך לבוני מותגים” מעניק הד”ר דן הרמן כלים פרקטיים למימוש של צעדים אלה ולאחר מכן ביישום האסטרטגיה שגובשה בהקשר למותג הספציפי: כלומר כיצד הופכים אסטרטגיה בעזרת “תפיסה קריאטיבית נכונה למשהו שמפעים ומנע את הצרכן… וכיצד הופכים את האסטרטגיה של המותג לרוח של הארגון ואת הארגון ללב הפועל של קהילת מותג תוססת ונלהבת”. כמו גם בנושאי שמירה על כושר תחרות מותגי, סיפורי מקרים ולקחים אישיים בנושא.