המסע-ברנדון בייס

שם הספר:  המסע – מדריך מעשי לריפוי ולשחרור

מחברת : ברנדון בייס

מספר עמודים : 206

סוג כריכה: רכה

תחום : ריפוי עצמי, סדנאות, מסע, גופנפש, גוף-נפש, ריפוי הוליסטי, מודעות, חסימות רגשיות, מסע רגשי, זכרונות, פסיכולוגיה ובריאות הנפש, אושר, רגשות, רוחניות, מסע פיזי- מסע ריגשי, ניקוי וטיהור הגוף מרעלים, איזון רגשי.

תקציר הספר:

בספרה רב המכר של ברנדון בייס, ” המסע- מדריך מעשי לריפוי ולשחרור”, מתארת המחברת את סיפורה האישי, שבעקבותיו היא פיתחה שיטה לשחרור רגשות וחסימות רגשיות ופיזיות- שיטת “המסע”. בספרה, מתארת ברנדון בייס את קורותיה – אישה נורמטיבית שעסקה לאורך זמן רב בתחום המודעות העצמית והריפוי ההוליסטי, תלמידתו של דיפראק צ’ופרה ועוזרת של אנטוני רובינס, עד שאובחן “גידול בגודל כדורסל” בבטנה.

בייס מתארת כיצד החליטה, לאור אמונתה והידע שלה בתחום הריפוי ההוליסטי, להעניק לעצמה תקופת ניסיון שבמהלכה תנסה לטפל בגידול שאובן ברחמה, ללא התערבות של הרפואה הקונבנציונלית. לפיכך, החלה בסדרת טיפולים וניקוי הגוף מרעלים, שבמהלכם התוודעה למסע נפשי עמוק, בו נחשפה לשורשים הנפשיים של מחלתה. מסע זה הוא אשר אפשר לה ליצור בהמשך שיטה סדורה לשחרור לחצים, חסימות ובעיות נפשיות- רגשיות, אשר משליכות על הבריאות הפיזית.

בסופו מציע הספר הוראות שבהן מנחה ברנדון בייס את המודרכים כיצד להשתמש בתובנות באופן יישומי על מנת לתרגל חוויה רגשית של מסע הן למבוגרים והן לילדים.

ההדרכה כוללת הנחיות לביצוע שלבי מסע רגשי הכולל ירידה דרך שכבות הרגש, מנוחה בחיק המקור, עלייה בשכבות הרגש, תהליך המדורה במסע הרגשי, תהליך הכלת העתיד וכתיבת מכתב לעצמי. זאת על מנת לאפשר למודרכים לעשות “את דרכנו פנימה, דרך שכבות הרגש, עד שאנו מגיעים למקור הוויתנו, ואז עושים את דרכנו חזרה דרך שכבות הרגש, מלווים בחווית המקור, אשר זורה אור על רגשות אלה ומביאה להם מרפא”.

עוד כוללת ההדרכה הנחיות כיצד לערוך “מסע פיזי” לאחר חווית המסע הנפשי- מסע הכולל חוויה של “המקור”, שימוש בהדמיה – בשלב “הנסיעה בחללית”, מסע הגילוי, תהליך הזיכרון, תהליך המדורה, שלב ההשתנות, החזרה לנקודת המוצא והשיבה “הביתה מן התודעה העמוקה אל התודעה הערה”.