המשביר 365 למען תרומת איברים

שיתוף פעולה בין מועדון 365 מקבוצת המשביר לצרכן לכרטיס אדי
במהלך החודש הקרוב יאפשר המועדון מהגדולים בישראל לכל חבריו לחתום על כרטיס ההסכמה לתרומת האיברים
רמי שביט: “אנו גאים לקחת חלק בפרויקט המבורך כאחד ממועדוני הצרכנות הגדולים בישראל וקוראים ללמעלה מ-680,000 בתי האב המשתייכים למועדון להצטרף ולחתום על כרטיס אדי המציל חיים”
דבורה שרר דוברת המרכז להשתלות: “אני מודה להנהלת הקבוצה על שיתוף הפעולה והדאגה לחברי מועדון 365 וקוראת לעוד ארגונים במשק להנגיש את החתימה ולהציל חיים כיום ממתינים מעל אלף איש לתרומת איברים במדינת ישראל חלקם נפטרים בזמן ההמתנה כיום חתומים מעל 800 אלף איש על כרטיס אדי אנו תקווה להגיע לכלל מדינת ישראל ולהנגיש את החתימה ”
קבוצת המשביר לצרכן בראשות רמי שביט, והמרכז הלאומי להשתלות איברים ,יוצאים בקמפיין לשיתוף פעולה מיוחד במינו במהלך החודש הקרוב על מנת לעודד את חברי מועדון 365 המונים למעלה מ-680,000 בתי אב, להצטרף ולחתום על כרטיס אדי. לשם כך, המהלך יתבצע דרך מסרון שישלח לכל חברי המועדון ובו קישור לדף אינטרנט של המרכז הלאומי להשתלות ויאפשר חתימה מידית על כרטיס אדי.
החותמים על כרטיס אדי, מסכימים לתרום את איבריהם להשתלה לאחר מותם וכך מצילים חיים רבים של אנשים הזקוקים להשתלת איברים. במסגרת החוק להשתלת אברים שנחקק בשנת 2008, נכלל סעיף מיוחד וראשוני בעולם, המעניק לחותמים על הכרטיס ולבני משפחתם הקרובים, קדימות ברשימת הממתינים להשתלה, במקרה וחלילה יזדקקו לכך בעתיד.
שיתוף פעולה זה, מתקיים תחת הקמפיין “חתמת? קודמת!” של המרכז הלאומי להשתלות איברים ויאפשר למספרם הגדול של חברי מועדון 365 להצטרף למאגר החתומים על כרטיס אדי .