הנבואה השמיימית-רדפילד

על ספרו של ג'יימס רדפילד - "הנבואה השמיימית".

שי לביא

עודכן בתאריך

פסיכולוגיהרפואה משלימה
ביקורת ספרים בנושאי רפואה בריאות, ניהול, פסיכולוגיה ורפואה משלימה. health-Book-review

שם הספר: הנבואה השמיימית

המחבר : ג'יימס רדפילד

הוצאת הספרים : אופוס

מספר עמודים :202

סוג כריכה: רכה

תחום : רוחניות, העידן החדש

תקציר:

בסיפרו "הנבואה השמיימית" לוקח המחבר ג'יימס רדפילד את הקורא להרפתקאה , המתחילה בכתב יד עתיק שנמצא בפרו ומסתיימת בשער להארה רוחנית המבוססת על תשע תובנות.

הספר, השוזר תובנות פסיכולוגיות ורוחניות, בסיפור התעוררות והארה, מגלה לקורא את התובנות: בפרק "מאסה קריטית" המחבר בוחר לפתוח בתובנה הראשונה העוסקת בכך שהתעוררות רוחנית מפציעה בתרבות האנושית בעקבות הבנת צירופי המקרים, תשומת הלב, ההתבוננות הפנימית והחיפוש הרוחני שאנשים רבים חווים.

התובנה השנייה בפרק "ההווה הממושך" נוגעת למעבר מהשלב של התפתחות חומרית של האדם לשלב של הבנת מטרת קיומנו ושל טבעו האמיתי של היקום. בתבונה השלישית בפרק "עניין של אנרגיה" מתייחס המחבר לכך שהסביבה שלנו היא דינמית, מלאה בזרימת אנרגיות. בני האדם יכולים להקרין את האנרגיה שלהם על ידי התמקדות ותשומת לב לכיוון האנרגיה ולהבנת שדות אנרגטיים במארג החיים.

בפרק "המאבק על הכוח" משתקפת אל הקורא מתוך סיפור העלילה, התובנה שתחרות על האנרגיה האנושית המצויה במחסור, היא הסיבה לאלימות ובעיות בין בני האדם וכי השגת שליטה אינה הדרך המועילה לזכות באנרגיה מהזולת.

בפרק "בשורת המיסטיקה" עולה התובנה הנוגעת ליכולת להפסיק את האלימות וחוסר הבטחון באמצעות חיבור לנשגב, המשותף לכל דת מבין הדתות.

במסעו לומד הקורא על היכולת לשינוי הרגלים אישיים ולהמנעות מהתנהגויות מזיקות שלו ושל אחרים סביבו בדרמות שליטה כטיפוס המאיים, המתחקר, המרוחק והמסכן.

בפרקי התובנות ""העבר מתבהר", "משתלבים בזרימה", "האתיקה הבין אישית" ו"התרבות מתגלה", ממשיך המסע אל יתר התובנות , תוך הדגשת יכולתו של האדם לשנות את מציאות חייו ולעבור למציאות אישית וחברתית מאוזנת והרמונית יותר.

דילוג לתוכן