הסוד-ר.בירן

שם הספר: הסוד

מחברת : רונדה בירן

הוצאת הספרים : כנרת

מספר עמודים : 185

סוג כריכה: קשה

תחום :

רוחניות, הגשמה עצמית, אושר, הצלחה, ניו-אייג’, עידן חדש, אימון-קואצי’נג, מחשבה, כוח המחשבה, חוק המשיכה, אנרגיה, עושר ושפע חומרי.

תקציר :

בספרה רב המכר הסוד מתארת המחברת רונדה בירן את השיטה שעשויה להביא לאנשים את היסוד להצלחה במישור האישי, החברתי, הרגשי, הכלכלי- חומרי, הזוגי.

בתחילת ספרה אודות שיטת “הסוד” מציגה רונדה בירן תובנות רוחניות, פסיכולוגיות והתנהגותיות של מספר יזמים, מומחים ומטפלים בשיטות רפואה אלטרנטיבית כגון פסיכולוג, מאמנים ומרצים, הילרים ואחרים אודות שיטת הסוד, באופן המעניק קדימון אודות שיטת “הסוד” המתוארת בהמשך הספר.

במהלך הספר, מתוודע הקורא במהרה לתובנה המרכזית של “הסוד” ולפיה “מחשבות משגרות איתות מגנטי” ו”יש להן תדר” וכי בעת שאנשים חושבים על דברים מסוימים המחשבות שלהם “משוגרות ליקום, ומושכות כמו מגנט את כל הדברים הדומים שנמצאים באותו תדר.” כך, לדברי בירן כל מחשבה שמשוגרת החוצה, חוזרת למקור. “והמקור הזה הוא אתם”.

בהמשך מעמיקה רונדה בירן ומתארת את תמצית הסוד ומרחיבה אודות חוק המשיכה העומד בבסיס שיטת הסוד, מפרטת על הצורך בבקשה, אמונה וקבלה של דברים שאנו רוצים, כדרך למשוך את הדברים אלינו על מנת שנקבל את מבוקשינו, באמצעות פליטת תדר המשפיע על “חוק המשיכה” אשר “מניע אנשים, אירועים ונסיבות”.

ביירן מתארת כיצד על הקורא להחזות במחשבתו תמונות של שפע בבריאות, בזוגיות, ובהשגת רצונותינו השונים כמו השגת כסף ושפע כלכלי, על מנת להשיגם, וכיצד כאשר אדם רוצה למשוך אליו דבר מה כמו מערכת יחסים” עליו לוודא שהוא “ממלא תחילה את עצמו”, מתייחס לעצמו באהבה ובכבוד, מרגיש טוב כלפי עצמו ולא חוסם את האהבה, מתמקד בתכונותיו הטובות, ומוודא שהמחשבות, המילים והמעשים והסביבה שלו לא סותרים את הרצונות.

ביירן ממשיכה ומתארת את חשיבות הסוד החושף כיצד בני האדם הקשורים זה לזה כ”מקשה אחת” הם “ישות רוחנית”, אנרגיה ש”רק משנה צורה”, כיצד כשאדם מתנגד למשהו, הוא מושך אותו אליו בגלל המיקוד שהוא מקדיש לו בעוצמה רגשית גדולה, כיצד אין זה מועיל להתמקד בדברים שליליים, עד כמה חשוב להקדיש אנרגיה ותשומת לב לאהבה ושפע, חינוך ושלום, “במקום להתמקד בבעיות העולם” ומדגישה שלכולנו יש “מאגר בלתי מוגבל של רעיונות” המוחזקים בתודעה, ממתינים לעמוד לרשותנו וכיצד בני אדם הם בעצם “מגנט של אנרגיה” הממריצים כל דבר.