הפג בשערי צדק לא חולה בקורונה. המגיפה ממשיכה להתפשט

הפג בשערי צדק לא חולה בקורונה. ברקע- המשך התפשטות המגיפה בישראל. 3 מקרי מוות בישראל. עליה של מספר החולים בישראל ל1930.

דקל שחף

עודכן בתאריך

בריאות הילדנגיף קורונה
המשך התפשטות נגיף הקורונה בישראל ובעולם. צילום: ixabay-Orlando-piro4d

הפג בשערי צדק לא חולה בקורונה. ברקע- המשך התפשטות המגיפה בישראל. 3 מקרי מוות בישראל. עליה של מספר החולים בישראל ל1930.

הפג בבית החולים שערי צדק בירושלים אינו חולה בקורונה משרד הבריאות הודיע כי הפג המאושפז בבית החולים שערי צדק בירושלים לא חולה בנגיף קורונה.

במשרד הבריאות ציינו כי הודעה זו נעשית על רקע 3 בדיקות חדשות שנעשו. "שלוש הבדיקות החדשות שנעשו לפג המאושפז חזרו כולן עם תוצאה שלילית. הפג בן החודשיים המאושפז בשערי צדק במצב קשה בשל סיבוכי פגות מוקדמת קשים- לא חולה בנגיף הקורונה."  במשרד הבריאות ציינו עוד כי "3 בדיקות חדשות שנעשו לפג: 2 בדיקות במעבדת הקורונה של שערי צדק שחזרו שליליות ובדיקה נוספת במעבדה המרכזית בתל השומר שגם היא חזרה עם תוצאה שלילית. כמו כן, כל הפגים ששהו בקרבתו נבדקו והתוצאות חזרו תקינות."

ממשרד הבריאות מסרו כי "בפגיית שערי צדק מקפידים הקפדה ייתרה על הנחיות משרד הבריאות באשר לטיפול בפגים ומיגון ונעשו כל הצעדים עוד לפני המקרה כדי להגן על הפגים. כעת מתבצעת עבודה מול משרד הבריאות באשר לשחרור הצוותים שהונחו להיכנס לבידוד."

המשך התפשטות המחלה בישראל. שלושה חולים נפטרו ועשרות מאושפזים במצב קשה

עד כה חלו בנגיף בישראל כ-2000 איש. שלושה אנשים כבר קיפחו את חיהם מוירוס הקורונה בישראל. מעל 40 איש מצויים במצב בינוני ומעל 30 מצויים במצב קשה עקב מחלת הקורונה.

בעולם ממשיך הנגיף לגבות קורבנות, במיוחד במדינות אירופה. מספר הנדבקים עד כה עומד על מעל 400,000 איש, מהם מעל 100,000 חולים החלימו ממחלת נגיף הקורונה מרביתם בסין. עד כה נפטרו מן המחלה קרוב ל19,000 איש.

דילוג לתוכן