הצלחה בשבעה חוקים רוחניים- דיפאק צ'ופרה

על ספרו של דיפאק צ'ופרה "הצלחה בשבעה חוקים רוחניים"

מערכת האתר

עודכן בתאריך

רפואה משלימהקואצ'ינג - אימון אישי
ביקורת ספרים בנושאי רפואה בריאות, ניהול, פסיכולוגיה ורפואה משלימה. health-Book-review

שם הספר: הצלחה בשבעה חוקים רוחניים
מחבר הספר : ד"ר דיפאק צ'ופרה
הוצאה לאור: מודן הוצאה לאור
מספר עמודים : 122
סוג כריכה: קשה

תחום: הצלחה, שפע, שגשוג, עסקים, עבודה, מאמץ, רוחניות, דיפאק צ'ופרה, קרמה, חוק ההינתקות, חוק הכוונה והתשוקה, חוק הקארמה, סיבה ותוצאה, נתינה, קבלה, חוק הפוטנציאליות הטהורה, תודעה, אהבה, מודעות, תודעה, חיבור רוחני.

תקציר: "כל הבריאה, כל מה שקיים במישור הגשמי הינם תוצאה של הנעלם מן העין, המשנה צורה ונעשה גלוי. כל אשר אנו רואים בא מן הלא נוגע…" פותח דיפאק צ'ופרה את ספרו "הצלחה בשבעה חוקים רוחניים" וממשיך "היקום הגשמי אינו אלא העצמי המתקבל לאחור בתוך עצמו וחווה את עצמו כרוח, כנפש וכחומר, פיזי.. כל תהליכי הבריאה הינם תהליכים שבאמצעותם העצמי או האלוהי מביע את עצמו.. בריקוד החיים הנצחי. החוקים הפיזיים של היקום הם כל התהליך של אלוהות בתנועה… כשאנו מבינים את החוקים הללו ומיישמים אותם בחיינו, ניתן ליצור מה שנרצהף מפני שאותן חוקים שהטבע משתמש בהם ליצור יער, גלקסיהף כוכב או גוף אנושי יכולים להביא גם למימוש תשוקותוינו העמוקות היותר " .

ספרו של דיפאק צ'ופרה "הצלחה בשבעה חוקים רוחניים" מבוסס על ספרו "יצירת העושר: תודעת העושר בשדה כל האפשרויות" מיועד להעניק לקורא ידע רוחני אודות שבעה חוקים בסיסים שהטמעתם בתודעה תוביל את הקורא, על פי צ'ופרה לשגשוג ושפע ברמה הגשמית בעושר והצלחה עם מעט עבודה, וכן השגת בריאות טובה, חיוניות והגשמה עצמית, הצלחה ביחסים זוגיים, יציבות והרמוניה רגשית ונפשית, רווחה ונינוחות.

במהלך הספר מתאר דיפאק צ'ופרה לקורא את שבעת החוקים הרוחניים להצלחה ובהם חוק הפוטנציאליות הטהורה המדגיש את התודעה הטהורה כמקור כל הבריאה ואת הבנת העצמיות והתודעה כפוטנציאל טהור, חוק הנתינה המדגיש את זרימת הנתינה והקבלה בדינמיקת החיים וזרם האנרגיה ביקום, סיבתיות- סיבה ותוצאה וחוק הקארמה, חוק העבודה המינימלית והמאמץ המזערי, חוק הכוונה והתשוקה יוצרת המציאות, חוק ההינתקות וחוק תכלית הקיום- הדהארמה.

דילוג לתוכן