הקמפיין האינטרנטי להשבת החטופים נחשף לגולשים

הקמפיין האינטרנטי להשבת החטופים נחשף לגולשים בעולם

מערכת האתר

עודכן בתאריך

בריאות הציבור
רשת האינטרנט. מקור: ויקיפדיה ברשיון CC3-by-sa. אילוסטרציה: Sivserver

הקמפיין האינטרנטי להשבת החטופים נחשף לגולשים בכל העולם

הקמפיין האינטרנטי להשבת הנערים החטופים נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח שיזמו בוגרי "שגרירים ברשת" מעורר את תשומת הלב הבינלאומית ורותם עשרות אלפי גולשים מכל העולם למאבק על דעת הקהל העולמית. עד כה צפו בפוסטים למעלה מ-200 אלף גולשים, מארצות הברית ועד פיג'י.

כבר ביום שישי, בפורום הבוגרים של התוכנית האקדמית של אוניברסיטת חיפה "שגרירים ברשת" הגיעו הנוכחים למסקנה כי יש לרתום את דעת הקהל העולמית לעניין החטיפה ולכן יש לפתוח בקמפיין אינטרנטי, בעיקר ברשתות החברתיות "פייסבוק", "טוויטר" ו"אינסטגרם". ליוזמה של שגרירים ברשת הצטרפו סטודנטים מכל רחבי ישראל. דף הפייסבוק נפתח תחת השם " "Bring Back Our Boys ובו מתבקשים הגולשים להצטלם עם שלט הכולל מסר זה ולהעלות אותו. עד כה למעלה מ-46 אלף גולשים כבר הצטרפו לדף, כשהתפוצה של הפוסטים הגיעה ללמעלה מ-200 אלף גולשים.

“הקמפיין מבוסס על יוזמה אינטרנטית אחרת להשבת הבנות החטופות בניגריה שנקרא Bring Back Our Girls. מארגני היוזמה ב"שגרירים ברשת" ביקשו להראות שאסור לתת לטרור לחטוף ילדים – לא בניגריה ולא בישראל. למסר הפשוט הזה התחברו גולשים מכל רחבי העולם”,אמר ד"ר דויד גורביץ',מייסד התוכנית.

לדבריו, אחת המטרות של הקמפיין היא להגיע לקהל בחו"ל שהתקשורת שם אינה מדווחת על האירועים, ולכן הסטודנטים שהצטרפו לקמפיין שמו דגש על תפוצה בינלאומית של הפוסטים. ד"ר גורביץ' הוסיף כי גולשים ממדינות רבות כבר העלו תמונות, בין היתר מארצות הברית, אוסטרליה, צרפת, גרמניה, אירלנד, בריטניה, מרוקו, פיג'י, פרו, קוסטה ריקה, דרום אפריקה ועוד. גם שדרן הרדיו הצרפתי Benjamin Strobag הצטלם כשהוא מחזיק שלט הקורא להשיב את הנערים החטופים.

לעמוד הפייסבוק של הקמפיין: https://www.facebook.com/BringBackOurBoysNow

דילוג לתוכן