הקשר בין הרעלת כספית לאוטיזם

הקשר בין אוטיזם והרעלת כספית – מה ניתן לעשות כנגד
לאחרונה פורסם בז’ורנאל הרפואי Acta Neurobiologiae Experimentalis היוצא לאור בפולין מאמר המעלה נתונים חדשים וסימן שאלה גדול בנושא הכספית. לפי נתוני המאמר, הכספית מעלה במידה רבה את השכיחות להתפתחות ילדים אוטיסטים או כאלו עם הפרעות קשב ולמידה. מעבר לכל הפקפוקים וחצאי האמיתות של הממסד ומדעניו, מסתבר מעל לכל ספק שיש קשר כזה, קשר הדוק ביותר. במאמר זה, בן 41 עמודים, מוצגים 20 ממצאים הקושרים בין הרעלת כספית ואוטיזם. נכללים בהם ניוון תוך תאי, מצבים דלקתיים תוך עצביים, ירידה בכמות הגלוטטיון, פעולה לקויה של המיטוכונדריות, שינויים פתולוגיים בכלי הדם, הפחתה בזרימת הדם למוח ובתוך המוח ועליה ברמת הציטוקינים מעוררי הדלקות במוח. וכאמור, יש עוד.

סמל המודעות לאוטיזם.מקור: ויקיפדיה. ברישיון. מאת: Loannes Baptista
סמל המודעות לאוטיזם.מקור: ויקיפדיה. ברישיון. מאת: Loannes Baptista

צוות המחקר, בראשות ג’נט ק. קרן מהמכון לחקר מחלות כרוניות במרילנד, זיהה כמעט שני תריסרי שינויים מטבוליים ומערכתיים שקורים בגוף בעקבות הרעלת כספית. מסתבר שמרביתם של שינויים אלו נמצא אצל ילדים עם הפרעות אוטיזם, להם הוזרקו חיסונים מכילי תימרוסאל במסגרת המדיניות לחיסון ילדים. שינויים אלו נמצאו מקבילים להרעלה תת-חריפה של כספית – כך קבעו החוקרים. יתכן שהיו גם גורמים תורשתיים וסביבתיים נוספים, אבל עיקר הנזק מקביל למה שקורה עם הרעלת כספית. עצם העובדה שיש עלייה כל כך עצומה בתחלואה באוטיזם ובהפרעות קשב ולמידה, לא ניתנת להסבר עם “שינויים גנטיים”, אולי רק כאלו שקשורים להרעלה בעקבות חיסונים ומפגעי סביבה נוספים. פירוט מלא של הנתונים ימצא הקורא באתר : http://www.ane.pl/linkout.php?pii=7212

עד מתי ימשיכו לתת לתינוקות וילדים חיסונים מכילי כספית
דר’ קרן ועמיתיה ציטטו גם נתונים של מחקר מוקדם יותר, משנת 2,000, שמצא 79 נתונים קשים המאפיינים הן הרעלת כספית והן אוטיזם. ניתן מן המאמר הנוכחי לראות איך הרעלת כספית מביאה ממש לאותם התסמינים של אוטיזם – נתונים אלו בהכרת ישכנעו גם את האדם הסקפטי ביותר, אם אכן הוא בן אדם… מחקר אחר שפורסם בעיתון ז’ורנאל אופ פיזיולוג’י אנד פרמקולוג’י בחודש יוני האחרון מלמד שחשיפה לתימרוסל מיד אחרי הלידה או זמן קצר אחרי כן, פוגעת בהתפתחות המוח, בעיקר בצרבלום. הכספית בולמת גם התבטאות של גנים שאחראים על בלוטות המפרישות הורמונים בגוף, בייחוד על בלוטת התריס, שאחראית בין השאר על התפתחות המוח.
על פי ממצאים אלה, הורה המסכים למתן חיסונים לתינוק שלו נוטל סיכון !

מקורות

How autism is connected to mercury toxicity – and what to do about it .
NeturalNews, Sunday, March 03, 2013 by: Ethan A. Huff, staff writer
http://www.naturalnews.com/039328_autism_mercury_toxicity_brain_pathology.html#ixzz2MSuiSyYv

 

* האמור במאמר זה אינו בגדר ייעוץ או מרשם רפואי אלא מידע שהופיע בעיתונות מדעית או ברשת האינטרנט. על מי שנזקק לטיפול, יש לפנות לרופא או תזונאי, בהתאם למצבו.

מאת: ד”ר מרדכי הוכברג Ph.D, תזונאי. מתוך כתב העת “תזונה פלוס”. לרכישת מנוי, התקשרו 08-9407466