השמיים הם הגבול- ויין וו. דייר

שם הספר: השמיים הם הגבול

מחבר הספר : ד”ר ויין וו. דייר

סוג כריכה: רכה

מספר עמודים : 374

הוצאת ספרים: הוצאת ביתן

תחום: שלמות, חשיבה אוטוריטארית, כוונה, רצון , מטרה, משמעות, הצלחה, כשלון, צרכים, נוירוזה, איתותים פנימיים, אסטרטגיות, חזרה לילדות, פעילות גופנית, חיים נבונים, חשיבה דיכוטומית, דיכוי, פרנויה, חולשה, אתנוצנטריזם, התמודדות, פאניקה, חרדה, שליטה, שרידות, סובלנות, קונפורמיזם, שרידות, וויין דייר,

תקציר: בספרו “השמיים הם הגבול” מעניק הסופר ד”ר ויין וו. דייר, החתום על ספרים רבי מכר רבים תחום העידן לקורא הסבר מעמיק וסדור כיצד לממש את הפוטנציאל האישי הגלום בו על מנת לצמוח ולשגשג, להגיע לשפע ולמימוש עצמי.

“הספר הזה עוסק בהכרה שבכל הקשור לפוטנציאל שלך לאושר, לצמיחה אישית, יצירתיות ותרומה לחברה, וכל מה שאתה מעריך כאדם- אין שום מגבלות למה שתוכל להשיג…להיות כל מה שניתן לאדם להיות.. כל מה שאתה רוצה להיות בניגוד לכל מה שהזולת או החברה ככלל דורשים ממך להיות… הספר הזה מדריך מה יש לעשות וכיצד כדי להגיע להתפתחות אנושית מוחלטת; זוהי תוכנית המלמדת כיצד לחשוב, להרגיש ולהתנהג בדרכים שיאפשרו לך להרחיק לכת הרבה מעבר לעצמך “הממוצע” או “הנורמאלי” ולההפך לאדם שמעולם לא חלמת להיות עד עכשיו”. 

בספר עוסק ד”ר וויין דייר בנושאים שונים: בפרקו הראשון- עוסק דייר בהעדר השלמות, חרדה, היסטריה ושליטה, התמודדות, התעלות על העבר, חיים בהווה, שרידות והחזרה להווה, התקשרות. בהמשך עוסק ד”ר ויין דייר במאפייני האישיות האוטוריטארית, חוסר סבלנות כלפי אי בהירות, נוקשות מחשבתית, כניעות וקונפורמיזם, דיכוי מיני, הערצת כוח ועוד וממשיך בפרקו השלישי – התגברות על חשיבה אוטוריטארית לתאר את החשיבה הדיכוטומית, החשיבה השלמותנית, החשיבה נטולת המגבלות והמעבר ביניהן לשילוב האופטימלי.

בפרק הרביעי עוסק דייר ביצירת התשתית הטובה לחיים- פעילות גופנית, אכילה, שתיה, שינה והרפיה נכונה, מין, התעמלות ומשחק, נסיעות וגילויים. בהמשך עוסק דייר בחזרה לשלב הנעורים והילדות, ביטחון באיתותים הפנימיים, כיבוד הצרכים שלנו, טיפוח תחושת המטרה ומסיים בתהליך באמצעותו ניתן בראייתו “להפוך למנצח במאה אחוזים מהזמן”.