התחברות Wizdi – כניסת תלמידים משרד החינוך

ויזדי WizDi היא פלטפורמה טכנולוגית היוצרת ומנגישה תוכן של ספרים והעשרה בעולם המתוקשב. ויזדי הוקמה על ידי חברת יבנה בונוס, ספקית תוכן דיגיטלית. אתר ויזדי מעניק לתלמידים ולמורים גישה נוחה לחומרי לימוד דרך רשת האינטרנט. הגישה לWIZDI היא באמצעות התחברות של כניסת תלמידים על ידי הזדהות משרד החינוך. זאת בעזרת שם משתמש וקוד שיש לכל תלמיד הלומד במערכת החינוך בישראל.

הזדהות תלמידים והתחברות לWIZDI מאפשר לתלמידים להנות מספרים דיגיטליים, פעילויות מתוקשבות, משחקים לקידום הלמידה, אמצעי הדמיה והמחשה, סרטוני הקנית ידע. זאת לצד מערכת ניהול למידה שמאפשרת למורה לשייך לתלמידים משימות, להעריך את ביצועיהם ולקבל דיווחים והמלצות. ויזדי היא מערכת ניהול הלמידה של צעירים. היא משמשת תלמידים בבתי הספר. במוסדות האקדמית לעומת זאת קיימות למידה מרחוק שונות כמו מודל -Moodle.

גישה ישירה להתחברות Wizdi - כניסת תלמידים משרד החינוך. צילום אילוסטרציה: Pixabay Oberholster Venita
גישה ישירה להתחברות Wizdi – כניסת תלמידים משרד החינוך. צילום אילוסטרציה: Pixabay Oberholster Venita

כניסת תלמידים משרד החינוך Wizdi

באמצעות Wizdi הזדהות משרד החינוך תלמידים יכולים לקבל גישה חינמית נוחה ומהנה לפעילויות מגוונות וספרים מקוונים.

גישה ישירה – Wizdi כניסה – התחברות Wizdi

להלן קישור לגישה מהירה וישירה להזדהות משרד החינוך- כניסה ל-Wizdi:

https://lgn.edu.gov.il/nidp/oauth/nam/authz?resourceServer=EDU&client_id=019e08a0-4def-4556-ab49-55823a228a17&response_type=code&scope=profile%20eduorg%20edustudent%20openid&redirect_uri=http://wizdi.school/callback

  1. כאשר נכנסים לקישור זה, יש להקיש את שם המשתמש והססמה. הללו מונפקים על ידי משרד החינוך לכל תלמיד במערכת החינוך.
  2. לאחר הזנת הפרטים בהרשמה הראשונה נצטרך לבחור את הכיתה בה התלמיד נמצא. לפי הכיתה שתוזן, יונגשו תכנים מתאימים.
  3. לאחר הזנת הכיתה בה לומד התלמיד, תינתק נגישות מלאה לחומרי הלימוד. הללו כוללים ספרים ופעילויות מקוונות.
  4. על מנת להכנס לספר או פעילות מקוונת יש להקיש על הנושא הרלוונטי. בתוך הנושא הרלוונטי יש לבחור את הספר המתאים. בתוך הספר המתאים ניתן לעבור בין העמודים המתאימים ולבחור פעילות מתאימה.

לחלופין, למשתמשים שאינם דרך משרד החינוך, נוכל להשתמש בהתחברות למערכת ויזדי WIZDI שלא באמצעות הזדהות משרד החינוך: https://wizdi.school/session/login?fromHome=true

Wizdi משרד החינוך – פעילויות לתלמידים בחינם לאחר הזדהות

באמצעות Wizdi משרד החינוך מציע לתלמידים העשרה ונגישות נרחבת לספרים ופעילויות באופן מקוון. ויזדי מציע ספרים דיגיטליים בנושאים שונים כמו חשבון, שפה, מדעים, יהדות, תנ”ך. ספרים אלה הכוללים פעילויות אינטרקאטיביות. הללו פותחו בהתאם ללמידה בבית הספר ולפי משימות הלימוד. המידע פותח בשיתוף מומחי תוכן ואקדמיה ובאישור משרד החינוך.

ויזדי WIZDI כולל מלבד ספרים בנושאים גם פעילויות מתוקשבות ייחודיות. הללו מוצעות לצד הספרים בנושאים שונים המותאמים לתכנית הלימודים. לאחר הכניסה לחשבון ויזדי WIzdi של התלמיד בהזדהות משרד החינוך והתחברות למערכת על ידי התלמידים, מופיעים הספרים הרלוונטיים לשכבת הגיל הרלוונטית, לכיתה, ומוצגים תכני הלימוד, הספרים, הפעילויות בשכבות המידע השונות.

מלבד ספרים ופעילויות מתוקשבות, כולל הלימוד סרטוני וידאו. הללו מאפשרים למידה באמצעות סרטוני הקניה שמציגים את התוכן באופן תהליכי ודינמי. סרטוני ההקניה מיועדים להרחיב את הבנת החומר מעבר למידע התאורטי, התרגול, המשחקים ואמצעי ההמחשה.

לצד זאת מציעה WIZDI אמצעי ההמחשה, ההדמי ומשחקים. אמצעי ההמחשה הנלווים ליתר התכנים מיועדים להדגים לתלמיד את הנדרש ממנו באמצעות המחשה. זאת לצד משחקים מעוררי מחשבה, מסקרנים ומהנים המיועדים לקידום למידה.

סרטון הדרכה איך נכנסים לפלטפורמת ויזדי Wizdi ?