חברת אגרו-ביוטק זכתה בתחרות בכנס אגריבסט

חברה ביוטכנולוגית שהוקמה בשותפות עם אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, זכתה בפרס הראשון בתחרות טכנולוגיות חקלאיות בכנס אגריבסט

מערכת האתר

עודכן בתאריך

ללא קטגוריהבריאות הציבור
מניפולציות מלאכותיות בתנאי מעבדה. מקור: ויקיפדיה ברשיון cc3-by-sa. צילום: Eugene Ermolovich (CRMI)

חברה ביוטכנולוגית שהוקמה בשותפות עם אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, זכתה בפרס הראשון בתחרות טכנולוגיות חקלאיות בכנס אגריבסט

חברת אנזוטיק, חברה ביוטכנולוגית שהוקמה בשותפות עם אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, זכתה בפרס הראשון בתחרות של חברות המפתחות טכנולוגיות חקלאיות מתקדמות בכנס אגריבסט הרביעי שהתקיים בשבוע שעבר במכון וייצמן. התחרות השנה משכה מספר דמויות מפתח מתעשיית החקלאות העולמית וכינסה תחת קורת גג אחת חברות מבטיחות המפתחות טכנולוגיות, משקיעים, חברות חקלאות מובילות ונציגי ממשל מסביב לעולם.

"אנו גאים לקבל הכרה כזו, שכן מסחור הטכנולוגיה הראשונה שלנו היווה ציון דרך משמעותי עבור החברה ועבור משקיעיה", אמר ד"ר אסף שכטר, מנכ"ל החברה. "כעת אנו ממקדים את מאמצינו בהגדלת יכולותינו המסחריות בדרום מזרח אסיה, במטרה להפוך לשחקן ביוטכנולוגי מוביל בתעשיית חקלאות המים של סרטנים".

המוצר הביוטכנולוגי הראשון של אנזוטיק הושק מסחרית מוקדם יותר השנה, ומאפשר לראשונה ייצור של אוכלוסייה כל-נקבית של סרטנים. ברוב מיני הסרטנים המשמשים בתעשייה, גידול של נקבות בלבד מביא לתוצאות כלכליות טובות יותר מאשר זכרים בנוסף להתאמתן של נקבות לגידול בצפיפות גבוהה. פריצת הדרך הביוטכנולוגית התאפשרה ללא שימוש בהורמונים, כימיקלים או הנדסה גנטית, ומבוססת על יכולתה של אנזוטיק לייצר עדרי רבייה שכל צאצאיהם נקבות בלבד, עבור מכוני הרבייה בכל העולם.

אודות אנזוטיק: אנזוטיק היא חברת אגרו-ביוטק העוסקת בזיהוי ושימוש בפלטפורמות טכנולוגיות פורצות דרך כדי לפתח ולמסחר מוצרים ייחודיים המיועדים להגדיל יבול, רווחיות וקיימות בחקלאות מים של סרטנים. החברה הוקמה ב 2012 ע"י ד"ר אסף שכטר (מנכ"ל) ופרופ' אמיר שגיא מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, ופועלת מהונג-קונג, ישראל וארה"ב.

דילוג לתוכן