חינוך בסביבה מקוונת: משחקי קהוט למורים

הסביבה הדיגיטלית משמשת זירה נוספת לפעילות חינוך בעידן המודרני. שיטות ההוראה הוותיקות אמנם מושלות בכיפה, גם בישראל. עם זאת יותר ויותר מסגרות מאמצות כלי למידה ואמצעי עזר דיגיטליים בסביבת החינוך הנוכחית. בין אם מדובר באדפטציה לעידן המקוון ובין אם הדבר נגזר מהשינוי שגזרה מגיפת הקורונה וההוראה מרחוק. אחד מאמצעי העזר בסביבה זו הם פלטפורמות משחקים דיגיטליות כמו קהוט. לפניכם נסקור אפשרויות לשימוש למשחקי קהוט למורים.

קהוט הפך למשחק מהנה לצעירים המבקשים לשחק זה עם זה בחידוני טריוויה, שאלות אישיות, סקרים וחידונים, שאלונים ואתגרים באירועים חברתיים שונים. בין אם מדובר בקהוט ליום הולדת הכולל שאלות שכלל המשתתפים ביום ההולדת יכולים להשיב עליהם באופן אינטראקטיבי דרך הסלולרי שלהם. ובין אם מדובר בקהוט של תלמידים בכיתה המעבירים פעילות חברתית או חידון ידע בתחום דעת מסוים.

חינוך בסביבה מקוונת: משחקי קהוט למורים. צילום: Pixabay Stefan Meller
חינוך בסביבה מקוונת: משחקי קהוט למורים. צילום: Pixabay Stefan Meller

משחקי הקהוט לפניכם יכולים לשמש בסיס עבור מורים למציאת והכנת קהוט ייחודי לפעילויות עבור התלמידים. יצירה ושימוש במשחקי קהוט למורים ובכלל, לא מצריכים מיומנות משמעותית, ידע או היכרות מעמיקה של הפלטפורמה. הקישורים שלפניכם יוכל לשמש כבסיס הדרכתי איך ליצור קהוט עבור מורים. ובשלב המשכי הללו יוכלו להיות לעזר עבור אנשים מתחום ההוראה ליצירת ושימוש במשחקי קהוט למורים עבור תלמידים.

הדרכות להכנת קהוט

לפניכם מפורטות הדרכות, הנחיות והסברים כיצד ליצור ולשחק בקהוט.

 

משחקי קהוט למורים עבור תלמידים

לפניכם מפורטים משחקי קהוט שניתן להשתמש בהם על מנת להכין משחקי קהוט של מורים לתלמידיהם בנושאים שונים.

משחקי טריוויה, ידע כללי ואתגרי מחשבה

לפניכם מפורטים משחקי טריוויה, ידע כללי ואתגרי מחשבה לשימוש להכנת משחק קהוט למורים