טיפול בקמטי פנים לפי קים קרדשיאן

טיפוח עור הפנים: באילו שני טיפים מיוחדים משתמשת קים קרדשיאן והמאפר שלה על מנת להפחית את קמטי הפנים ולהראות טוב יותר ?

מערכת האתר

עודכן בתאריך

בריאות ויופיאנטי אייג'ינג וקמטים
חיוך ומשחה להעלמת קמטי פנים ללא ניתוחים. צילום: Pexels lola-russian

איך לטפל בקמטי פנים, למנוע התהוותם והעמקתם על פי קים קרשאין והמאפר שלה? פנים חתומות ללא חיוכים ו… קרם נגד טחורים. על פי תיאור שנתנה קים המאפר שלה, הפחתת קמטי הפנים וטיפול עבורם נעשה על ידי שתי שיטות די נפוצות אלה. המאפר ציין כי הוא משתמש במשחה נגד טחורים שהינה פשוטה וזולה אותה הוא שם על עורה של קים קרדשיאן. זאת באופן שלטענתו מסייע להפחתת קמטים.

דבריו של המאפר מצטרפים למה שציינה קים קרדשיאן ווסט בעצמה לגבי השיטה שלה להפחית קמטים. לדבריה היא פשוט ממעטת בחיוכים כדי להפחית את הקמטים. אז בואו נתעמק בשתי העיצות לטיפוח עור הפנים בהם משתמשת קים קרדשיאן ווסט והמאפר שלה כדי להפחית את קמטי הפנים ולהראות טוב יותר.

להפחית את כמות החיוכים כדי לטפל בקמטי פנים

קים קרדישאן ווסט אינה מהסלברטיז היחידים שסבורים ששיטה זו תסייע להם להפחתת קמטים בעור הפנים. סלבס רבים שומרים על פנים חתומות וחיוכים מדודים. הסברה לפיה הפחתה של כמות ההבעות המערבות את שרירי הפנים מובילה להפחתת הקמטים נשמעת הגיונית. מומחי עור ודרמטולוגים שונים אף גיבו את ההשערה. זאת מאחר ומדובר בקמטי הבעה. הללו הולכים ומתעמקים ככל שההבעות בפנים תכופות יותר.

ידיעות על אישה בת כארבעים מבריטניה שלא מחייכת כל חיה כדרך לטיפול בקמטים עשתה לה כנפיים וחיזקה את התפיסה הנפוצה. הגברת טס כריסטין שהפסיקה לחייך ומדמה ל"מונה ליזה" עושה זאת כבר מגיל צעיר. היא סיפרה שחיקתה את הסלבריטי הוותיקה ונודעת עד מאד מרלין דיטריך.

לכן המשתמשים בשיטה זו של הפחתת ההבעות, חותמים את פניהם על מנת להפחית את כמות הקמטים. בים אם מדובר בטכניקת גלואו אפ קשוחה או טקטיקת הפחתת קמטים ממושכת, האם זה שווה לוותר על מבע רגשי חיובי לשם הפחתת קמטים? זו כבר שאלה אינדיבידואלית. יחד עם זאת חשוב לזכור כי חיוך הוא מבע חשוב. חיוך מסייע ליצירת חיברות (סוציאליזציה), מבטא קרבה ונמצא כמועיל בריאותית למחייך.

לכן לפני שממהרים להפחית את כמות הבעות הפנים והחיוכים כדאי לחשוב שוב. זאת לנוכח ריבוי התועלת המופקת לגופנו ולסביבתנו עקב חיוכים. זאת בנוסף לעובדה ששמירה על עור הפנים וטיפולי פנים שונים מסייעים להפחית באופן משמעותי את הקמטים בפנים מהבעות. כך שהדאגה המיותרת לא צריכה להותיר אותנו עם פנים חתומות, ולהמנע ממבע.

שימוש במשחה נגד טחורים להפחתת קמטי פנים

בנוסף להימנעות מחיוכים ובאיפור שבו משתמשת קים קרדשיאן, הנפיק המאפשר שלה תובנה מעניינת נוספת לטיפול בקמטי פנים.  כאשר המאפר של הכוכבנית דן באיפור של קרדשיאן האופן הנכון ליישם את שכבת הבסיס של האיפור, האופן הנכון לשים אייליינר במהלך כיתת אומן, הוא הציג את הטריק שלו להפחתת קמטים. על פי המאפר מאריו דדיבנוביק, הוא משתמש בקרם נגד טחורים Preperation H. ויש שיאמרו שהסטייל והסיכון בשימוש במשחה כזו לשיפור המראה הזוהר וביצוע גלואו אפ לקמטים הוא "על הפנים".

לדברי המאפר שימוש בקרם פשוט זה לטחורים מסייע באופן יעיל במיוחד נגד טחורים. עם זאת חשוב לזכור כי שימוש במשחה זו הוא בעל סיכונים, תופעות לוואי ותופעות לוואי כמו בעיות עור, אדמומיות ונזקים נוספים. לכן לא מומלץ ליישם פתרון זה. שימוש במשחות טחורים המכילות הידרוקורטיזון או חומרים אחרים המיועדים לכיווץ כלי הדם אוי עשוים לסייע נגד קמטים. עם זאת השימוש כפי שמציינים דרמטולוגיים רבים עשוי להזיק.

 

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן