כוח הכוונה-למדו כיצד לברוא במשותף את העולם שלכם

על ספר של ד"ר וויין דייר- "כוח הכוונה-למדו כיצד לברוא במשותף את העולם שלכם"

שי לביא

עודכן בתאריך

רפואה משלימהקואצ'ינג - אימון אישי
ביקורת ספרים בנושאי רפואה בריאות, ניהול, פסיכולוגיה ורפואה משלימה. health-Book-review

שם הספר: כוח הכוונה – למדו כיצד לברוא במשותף את העולם שלכם
מחבר הספר : ד"ר וויין דייר
מספר עמודים : 244
סוג כריכה: רכה

תחום: כוח הכוונה, ד"ר וויין וו' דייר, כוונות, השפעה, הגשמה, הגשמת מטרות, מתחים, כבוד עצמי, העצמה, שדה הכוונה, אנרגיה, כוח, מימוש, שאיפות, אגו, רצון, כוח רצון,

תקציר:

בספר "כוח הכוונה- למדו כיצד לברוא במשותף את העולם שלכם" מתאר המחבר ד"ר וויין דייר את מהות כוח הכוונה, את חשיבות החיקוי של כוח הבריאה הייחודי הזה ומציע מדריך ובו הנחיות מפורטות איך להתחבר לאותו "כוח כוונה" על מנת להתחבר לשפע וליצירה.

"הכוונה היא משהו גדול בהרבה מאשר אגו נחוש או רצון אינדיבידואלי. היא כמעט ההפך המוחלט. אולי זוהי תוצאה של השלת שכבות רבות של אגו במהלך החיים…" כותב וויין דייר "כוונה אינם משהו שאתם עושים אלא כוח שקיים ביקום כשדה אנרגיה בלתי נראה… הגישה לכוח הכוונה מקלה על מימוש השאיפה להגשים משאלות באמצעות שימוש בכוח רצון טהור" וממשיך המחבר ודורש אודות הדרך להעיר את הכוחות הרדומים שיסייעו לנו להגיע להשיג את משאלות הלב : "מה הם הכוחות האלה ? היכן הם נמצאים ? מי זוכה להשתמש בהם ? למי הכניסה אסורה ולמה ? שאלות מהסוג הזה גרמו לי לחקור ולכתוב את הספר הזה וכך לגלות זווית ראייה חדשה לגמרי על הכוונה… הכוח הטמון בכל אחד מאתנו.. שדה אנרגיה נסתר מהעין המתקיימים מעבר לדפוסי היומיום הרגילים שלנו…" אשר " יש בידינו האמצעים למשוך אלינו את האנרגיה הזאת ולחוות את החיים בצורה חדשה ומרגשת".

בספר מסביר ד"ר דייר אודות יסודות הכוונה, שבעת פניה של הכוונה – הפנים היצירתיות, טוב לב, אהבה, יופי, פני ההתרחבות והביטוי, פנים של שפע לא מוגבל, פני הקבלה, ויישום פניה, המחסומים מחיבור לכוונה, העלאת רמות האנרגיה מתדר של עולם גשמי, עולם הרוח ועולם האור לעולם המחשבה ועולם הרוח, תוך וויתור על האגו- בוויתור על הצורך בניצחון ובעליונות, בלהיות צודקים, בנהירה אחר עוד ועוד, ביישום צעדים שמסייעים להפוך את הכוונות למציאות ועוזרים למשוך שלווה, השפעה על הזולת באמצעות הכוונה, כוח הכוונה והאינסוף, יישום כוח הכוונה באמצעות כיבוד עצמי, הגשמת מטרות, כוונות אמת ושלווה ביחסים פנימיים וחיצוניים עם המשפחה, התכוונות להצלחה ושפע, כוונה לחיות חיים ללא מתח ומלאי שלווה, כוונה למשוך שפע אנושי ומערכות יחסים טובות, כוונת העצמה להרפא ולרפא, כוונה למימוש החוכמה הפנימית ועוד.

דילוג לתוכן