כיצד לארגן חתונה ?

איך מארגנים חתונה בדרך נבונה ?

מערכת האתר

עודכן בתאריך

הורים ומשפחה
נישואין. מקור: ויקיפדיה ברשיון CC by צילום: David-Ball

איך מארגנים חתונה באופן יעיל ?

נושאים שחשוב לדעת לפני שמתחילים לארגן את החתונה: אילו החלטות חשוב לקבל ? מה כדאי לדעת ?
על מנת להתחיל לארגן חתונה באופן יעיל יש להחליט על מספר נושאים מקדמיים ורק לאחריהם רצוי לגשת לבדוק אולמות חתונה מתאימה, בין אם מדובר בגן אירועים, חתונה בחירק הטבע או באולם. 

אופי אולם החתונה
ראשית, החליטו האם אתם מעדיפים שהאירוע החתונה ייערך בגן אירועים, אולם, בחיק הטבע או בבית, האם אתם מעדיפים חתונה במיקום ייחודי שאליו אתם קשורים. בבחירת אופי אולם החתונות, גן האירועים או המיקום בו תערך החתונה התחשבו בתנאים הסביבתיים באותה עת- לדוגמה בקיץ הלח בישראל, אירוע ללא מיזוג עלול להקשות על חלק מהמוזמנים או בעונת הסתיו מזג אוויר סגרירי עלול לפגוע באירוע.

מיקום החתונה
החליטו על מיקום של אולם החתונות – היכן אתם מעוניינים שהחתונה שלכם תערך- עליכם להחליט בשלב ראשון היכן תרצו שחתונתכם תתקיים מבחינת איזור בארץ. בחירת מקום משמעותית במיוחד לאורחים רבים ועלולה לגרום לביטולים ואי הגעה של אורחים אם נערכת במרחק ניכר ממקום מגוריהם של רבים מהם ולכן אחד השיקולים החשובים הוא לבחור מקום שלא יהיה רחוק למשפחה וקרובים של החתן או הכלה ויהיה באמצע הדרך (או קצת יותר קרוב לצד שבני משפחתו רבים בהרבה מהצד השני, במקרים ייחודיים או בנסיבות חריגות)

מספר מוזמנים לחתונה
החליטו מה מספר המוזמנים לחתונה שלכם – החליטו כמה מוזמנים אתם רוצים שיגיעו לחתונתכם. לשם כך הכינו רשימה משלכם וכן התייעצו עם ההורים ובני המשפחה ובקשו מהם הערכה לפי רשימה שמית שיכינו כך שיהיה לכם אומדן מדויק ככל הניתן לגבי הכמות של המוזמנים.

 

דילוג לתוכן