כל מה שצריך לדעת על ניתוחים אסתטיים

כל המידע על ניתוחים אסתטיים, מהם ששת הסוגים של ניתוחי אף? באילו מקרים נדרשים ניתוחים אסתטיים? ומידע שימושי נוסף

מערכת האתר

עודכן בתאריך

בריאות ויופיפלסטיקה ואסתטיקה
כל מה שצריך לדעת על ניתוחים אסתטיים. צילום: Cottonbro Pexels

ניתוחים אסתטיים מלווים אותנו כבר שנים. יש לא מעט מהם – מהראש ועד כפות הרגליים, אבל ניתוח אף הוא בין הנפוצים ביותר. האף יושב במרכז הפנים ולכן מהווה יחידה אסתטית ופונקציונלית חשובה במיוחד. בגלל מיקומו הוא בולט לעין ובעל תפקיד חשוב בעיצוב הפנים ויופיים. גודלו וצורתו, יחד עם שאר איברי הפנים, יוצרים את ההרמוניה והעדינות של פנים נעימים שכיף להביט בהם.

באילו מקרים נדרשים ניתוחים אסתטיים?

בסופו של יום, מטרתו של ניתוח פלסטי היא להעניק חן ויופי בעל מראה טבעי. לא משנה באיזה איבר או אזור בגוף מדובר, הניתוח צריך ליצור מראה הרמוני שישתלב באופן טבעי, נכון ופרופורציונלי עם יתר הגוף. תפקידו להפוך את הגוף ליחידה שלמה ומאוזנת. כיוון שהגוף והנפש שלובים זה בזה, ניתוח מוצלח משפר את מראה הגוף ואת הביטחון העצמי גם יחד.

ניתוח אף הוא אחד הניתוחים המורכבים בכירורגיה פלסטית ונדרשת מיומנות גבוהה לשם ביצועו בצורה נכונה וטובה. מבנה עצמות האף והסחוס, צורת הפנים, עובי העור והגיל משפיעים על צורת האף לאחר הניתוח ואלה נושאים שיעלו בשלב הייעוץ. ניתוח אף הוא בעצם אמנות פיסול בחומר גלם שעשוי מרקמות בעלות תכונות ותגובות בלתי מוגדרות שאינן צפויות מראש. צורת האף ואופן התפקוד שלו קשורים בקשר הדוק ולכן אחת המטרות החשובות בניתוח מסוג זה היא יצירת מראה אסתטי תוך שמירה על יכולת תפקוד תקינה ובריאה. כשמחליטים לעשות ניתוח אף רופא מומלץ חייב להיות מעורב כבר בשלב הראשוני, כדי להעניק לנו את כל המידע החיוני, לפרוס בפנינו את כל האפשרויות ולסייע לנו לקבל החלטה מושכלת.

שישה סוגים של ניתוחי אף

קיימים שישה סוגים של ניתוחי אף, גם אסתטיים וגם בריאותיים שנוגעים לתפקוד האיבר ושיפור את הנשימה כמו ניתוח אף רפואי, ניתוח מחיצת אף וניתוח קונכיות האף. עם הניתוחים האסתטיים נמנים:

ניתוח אף בשיטה הסגורה הנעשה דרך הנחיריים וללא חתכים חיצוניים בעור. זהו ניתוח מורכב ועדין יותר, שנמשך בין 30 ל-90 דקות ובו מטפלים בעצמות, בסחוסים, בריריות ובעור; ניתוח אף בשיטה הפתוחה המתבצע על ידי יצירת חתך חיצוני בחלק התחתון של האף בין הנחיריים. דרך החתך נחשף שלד האף ובכך מתאפשר העיצוב שלו ופיסול אף שהוא למעשה אינו ניתוח, זהו טיפול אסתטי המתאפשר באמצעות כמה אמצעים, מדובר בהליכים רפואיים בהם מזריקים חומר מילוי – חומצה היאלורונית או קולגן – המאפשרים את עיצוב האף מבלי לנתח אותו. התהליך לא מאפשר שינוי בגודל האף, אך הוא מעניק את היכולת לטפל בפגמים מסוימים. זהו הליך זמני, לעומת ניתוח שהוא הליך קבוע.

לתוצאות מיטביות בכל ניתוח אף רופא מומלץ הוא המפתח

עכשיו שכל המידע כבר בידיך, נותר רק לצאת לדרך. אנו ממליצים לניתוחי אף על ד"ר גוברין הוא מנתח פלסטי בעל ניסיון רב שנים בניתוחי אף מורכבים. כדי לסייע לך להתחיל בתהליך בעיניים פקוחות ובביטחון, עומד לרשותך איש מקצוע שתמיד זמין עבורך וישמח לענות על כל השאלות שלך. החל מהיכרות עם האפשרויות המתאימות ביותר, דרך הבדיקות המקדימות ותהליך הטיפול עצמו ועד לתוצאות הצפויות, יש לך כתובת לכל אורך הדרך. למידע נוסף, ניתן לפנות עוד היום באתר: https://www.govrin.co.il/

 

כתבה זו הינה תוכן מקודם בשיתוף דיגיטאץ'.

דילוג לתוכן