כמה מדינות בעולם וביבשות?

כמה אנשים יש בעולם ?כמה מדינות דמוקרטיות יש? כמה מדינות יש בארצות הברית ?כמה מדינות יש באפריקה, אירופה ואסיה ? כמה מדינות נוצריות יש בעולם וכמה מדינות יש באו"ם ?

שי לביא

עודכן בתאריך

חינוך, חברה, משפט

בפרט כמה מדינות יש ביבשות השונות ? כמה מדינות יש בעולם? כמה מדינות יש ביבשת אירופה או אסיה ? רבים תוהים לגבי כמות המדינות ואופיין. למשל כמה מדינות נוצריות יש בעולם. הכוונה היא מדינות וטריטוריות עם רוב אוכלוסיה בעל השתייכות דתית נוצרית. שאלות דמוגרפיות על כמות האוכלוסייה בעולם, כמות היהודים בעולם, כמה אנשים יש בישראל, כמה יהודים חיים בישראל וכמה מוסלמים ונוצרים הן נפוצות.

יש המחפשים נתונים אודות דמוגרפיה כללית שלאו דווקא קשורה לישראל. למשל כמה מדינות יש באו"ם, כמה מדינות באפריקה ועוד. יש המבקשים לדעת תשובות לשאלות כלליות יותר למשל לגבי כמה מדינות יש בעולם. בפרט כמה מדינות יש בארצות הברית, כמה מדינות יש באירופה, באפריקה ובאסיה ועוד.  לפניכם שאלות על מדינות בעולם כגון:

  • כמה אנשים יש בעולם וכמה מדינות דמוקרטיות יש בעולם ?
  • כמה מדינות יש בארצות הברית ?
  • מה מספר המדינות יש בכל יבשת?
  • כמה מדינות יש באפריקה וכמה מדינות יש באירופה?
  • מיהי המדינה הגדולה בעולם ?
  • כמה יבשות יש בעולם ?
  • כמה מדינות נוצריות יש בעולם וכמה מדינות יש באו"ם ?
  • מה מספר הרופאים בעולם ? כמה רופאים ישנם ברחבי הגלובוס?

ננסה להשיב במידע שאספנו.

מספר המדינות בעולם וביבשות

אז כמה מדינות יש בכל יבשת, כמה משתייכות לאו"ם וכמה מדינות הן נוצריות? . לפניכם תשובות לשאלות דמוגרפיות פופולריות:

כמה אנשים יש בעולם?

התשובה לשאלה כמה אנשים חיים על פני כדור הארץ כיום היא קרוב ל8 מיליארד בני אדם. בעולם יש קרוב לשמונה מיליארד בני אדם. הם מצויים ביישובים קטנים ובערים. בעולם יש כ10,000 ערים. עיר מוגדרת כישוב מעל 15-20 אלף תושבים.

כמה מדינות דמוקרטיות יש בעולם ?

בעולם יש 193-215 מדינות עצמאיות (כתלות בהגדרות). על פי דו"ח שפורסם, מבין 167 מדינות בעולם בעלות אוכלוסיה משמעותית של מעל חצי מליון , בין 75 ל-96 הן מדינות דמוקרטיות במידה מסוימת. חשוב לציין כי קיים ויכוח בשאלה איך מוגדרת דמוקרטיה מלאה.

כמה מדינות יש בארצות הברית ?

ארצות הברית של אמריקה היא פדרציה של מדינות ביבשת אמריקה הצפונית. התשובה לשאלה כמה מדינות יש בארצות הברית היא 50 מדינות. ישנן 48 מדינות בעלות רצף גאוגרפי. ומלבד יש את אלסקה והוואי שהן שתי מדינות נוספות שאינן ברצף הטריטוריאלי אך הם חלק מארצות הברית.

כמה מדינות יש בכל יבשת?

מתוך מדינות העולם, כמה מדינות יש בכל יבשת ? באסיה יש קרוב לחמישים מדינות. ביבשת אפריקה יש מעל 50 מדינות. ביבשת אירופה יש גם כן כחמישים מדינות.

כמה מדינות יש ביבשת דרום אמריקה?

התשובה לשאלה כמה מדינות יש ביבשת דרום אמריקה היא 12. מדינו יבשת דרום אמריקה הן ארגנטינה, בוליביה, ברזיל, צ'ילה, קולומביה, אקוודור, גיאנה, פראגוואי, פרו, סורינם, אורגוואי וכן ונצואלה. ישנן שתי טריטוריות נוספות והן איי פולקלנד וגיאנה הצרפתית.

כמה מדינות יש באפריקה?

התשובה לשאלה כמה מדינות יש ביבשת אפריקה היא מעל 50. נתונים שונים ליתר דיוק התשובה היא שישנן 54 מדינות בעלות סוברניות מלאה ביבשת אפריקה.

כמה מדינות יש באירופה?

התשובה לשאלה הנפוצה כמה מדינות יש באירופה היא מורכבת כתלות בהגדרת המדינות. עם זאת כתשובה פשוטה, ללא פירוט לגבי מהות ההגדרות בהן יש מחלוקות לגבי הגדרות המדינות באירופה, מקובל לחלק את היבשת האירופית ל44-51 מדינות. וכמה מדינות יש באיחוד האירופי ? בניגוד למספר המדינות באירופה, באיחוד האירופי יש 27 מדינות חברות.

כמה מדינות יש באסיה?

מה מספר המדינות שיש ביבשת אסיה. השאלה כמה מדינות יש באסיה היא נפוצה. התשובה לשאלה כמה מדינות קיימות ביבשת אסיה היא 49 מדינות.

ומי המדינה הגדולה ביותר באסיה ? רוסיה היא המדינה הגדולה ביותר בשטחה באסיה. לאחריה סין היא המדינה הגדולה ביותר באסיה. סין היא המדינה הגדולה ביותר באסיה מבחינת היקף האוכלוסייה. סין היא גם המדינה עם מספר התושבים הגדול ביותר בעולם. בסין יש 1.4 מיליארד תושבים נכון ל2018. עם זאת יש הסבורים כי כיום בהודו יש מספר דומה של תושבים ואולי אף יותר מסין. 

כמה יבשות יש בעולם ?

התשובה לשאלה כמה יבשות יש בעולם היא 7. היבשות בעולם הן אירופה, אסיה, אפריקה ואוסטרליה. יבשת אמריקה מחולקת לשתי יבשות נפרדות. יבשת צפון אמריקה ויבשת דרום אמריקה. בנוסף ישנה יבשת אנטרקטיקה.

כמה מדינות נוצריות יש בעולם ? כמה נוצרים יש בעולם ?

מה מספר המדינות בעלות רוב נוצרי? אומדנים שונים הם שקיימות מעל 150 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם שבהן יש רוב של אוכלוסיה נוצרית. ומה מספר בני הדת הנוצרית בעולם. כלומר כמה נוצרים יש בעולם ? מדוחות שונים עולה כי בעולם ישנם כ-2.5 מיליארד נוצרים.

כמה מדינות יש באו"ם ?

כמה מדינות חברות בארגון האומות המאוחדות? שאלה פופלרית נוספת היא זו הנוגעת לכמה מדינות יש באו"ם. התשובה לשאלה כמה מדינות חברות בארגון האו"ם היא 164 מדינות מתוך 167 מדינות בעולם.

כמה רופאים יש בעולם ?

שאלה פופולרית לגבי בריאות ורפואה היא כמה רופאים יש ברחבי העולם. התשובה לשאלה כמה רופאים יש בעולם מסתמכת על אומדנים שונים. נתונים שונים מצביעים על התשובה לשאלה כמה רופאים יש בעולם כמספר שהינו מעל כ-10 מליון רופאים. ממצאים שונים הצביעו על כך שבשנת 2014 היו ברחבי העולם  9.2 מליון רופאים.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן