כמה תפוחים יש בקילו ?

כמה תפוחים יש בקילו תפוחים ? כמה תפוחים יש בחצי קילוגרם תפוחי עץ ? כמה שוקל תפוח עץ אחד בממוצע ?   כמה קלוריות יש בתפוח ממוצע?

תזונה
כמה תפוחים יש בקילו אחד? צילום: PIXABAY S. Hermann & F. Richter

כמה תפוחים יש בקילו תפוחים ? התשובה המהירה היא שקילו תפוחים מכיל 6 תפוחים. מדובר בשאלה שכיחה במיוחד. כך גם רבים תוהים כמה שוקל תפוח עץ ממוצע. וכן שואלים כמה תפוחים יש בחצי קילוגרם תפוחים. רבים מבקשים לדעת כמה תפוחי עץ יש בקילוגרם אחד או בחצי קילו. רבים מבקשים לדעת זאת וכמה גרם שוקל תפוח. שאלות אלה נובעות מחישובים שקשורים לתזונה ומשקל, קלוריות ומתכונים.

כמה תפוחים יש בקילו תפוחים ?

אז מה מספר התפוחים שיש בקילו של תפוחים מסוגים שונים? התשובה נגזרת ממשקל התפוחים. אז כמה תפוחים יש בקילוגרם אחד בקירוב ? התשובה המהירה לשאלה כמה תפוחים יש בקילו אחד הוא שישה תפוחים!

החישוב כמה תפוחים יש בקילוגרם תפוחי עץ מתבססת על משקל ממוצע של תפוח עץ. הטווח של המשקל של תפוח עץ אחד הוא בין 120 ל-190 גרם. תפוח בינוני ממוצע שוקל כ160-170 גרם. מאחר וקילוגרם אחד כולל הוא 1000 גרם, יש בקילו תפוחים 6 תפוחים.

כמה תפוחים יש בחצי קילוגרם תפוחים ?

כמה תפוחים יש בחצי קילוגרם תפוחים ? מה מספר התפוחים שצריך להוסיף כדי להגיע לחצי קילוגרם אחד של תפוחים ? התשובה לשאלה כמה תפוחים יש בחצי קילוגרם תפוחים היא 3 תפוחים במוצע.

מה מספר התפוחים שיש בחצי קילוגרם תפוחים משתנה כמובן לפי גודל התפוח. כאמור, גודל התפוח קשור גם לסוג התפוח וגם לטיב התפוח. כמה תפוחים יש בקילו תפוחים כמובן תלוי במשקלו. אך בממוצע ניתן לדעת את זה. זאת עקב המידע על מהו המשקל הממוצע של תפוח עץ בינוני.

תשובה זו לגבי כמה תפוחים יש בקילו אחד או בחצי קילו נגזרת מהחישוב של תפוח ממוצע שמשקלו הוא בין 160 ל-170 גרם. לכן, חצי קילו תפוחים (500 גרם) הוא משקל המכיל בממוצע כשלושה תפוחים.

אז כמה שוקל תפוח עץ אחד בממוצע ?  

רבים תוהים כמה שוקל תפוח ממוצע בערך. השאלה נובעת מתוך חיפוש פופלרי אחר מספר הקלוריות בצריכת תפוחים. כלומר על מנת לדעת כמה קלוריות בערך צרכנו מאכילת תפוח עץ אחד בממוצע, רבים מבקשים לברר כמה שוקל תפוח ממוצע.

התשובה לשאלה כמה שוקל תפוח ממוצע היא בין 130 עד 170 גרם. כלומר תפוח בינוני שוקל בין 130 ל170 גרם. זאת בהתחשב בממוצע של גודל תפוחים ממוצעים בינונים בכל הזנים, בכל העונות, בכל סוגי היבולים בישראל ובעולם.

 

כמה קלוריות יש בתפוח ממוצע

כמה קלוריות יש בתפוח אחד? התשובה לשאלה כמה קלוריות תפוח אחד מכיל נגזרת היא כ88 קלוריות.

מאה גרם תפוחים כוללים בין 40 ל60 קלוריות. בממוצע מאה גרם תפוחים מכילים כחמישים קלוריות. מאה גרם תפוחים כוללים כ14 גרם פחמימות.  תפוח ממוצע שוקל בין 130 ל170 גרם. ולכן התשובה לשאלה כמה קלוריות יש בתפוח ממוצע היא כ-88 קלוריות. זאת אם מתייחסים לתפוח בינוני השוקל 170 גרם.

באופן כללי יותר ניתן לומר שהתשובה לשאלה כמה קלוריות יש בתפוח ממוצע היא בטווח מסוים לפי המשקל שלו. כלומר תפוח בגודל ממוצע שבין 130 ל170 גרם במשקלו, מכיל בין 65 ל- 90 קלוריות.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן