להסביר לילדים על קורונה וכיצד לא להדבק בווירוס

במסגרת פעילויות ההסברה והגברת המודעות משרד הבריאות מפרסם מידע אודות נגיף הקורונה לילדים, למניעת הידבקות והנחיות לבידוד מילון הקורונה לילדים במסגרת פעילויות ההסברה מפרסם משרד הבריאות מילון מונחים להורים להסביר לילדיהם בנושא מחלת הקורונה. במילון המונחים מבקשים להסביר לילדים את אי הוודאות שבמחלה, מוסברים מונחים כמו בידוד וחיסון, מידע מהו נגיף ומה זה חיסון, ומה ... להמשך קריאה

דקל שחף

עודכן בתאריך

ללא קטגוריהבריאות הציבור
14 הנחיות משרד הבריאות ל-4 ימי בידוד בעת חשש להידבקות בנגיף קורונה. אינפוגרפיקה: משרד הבריאות

במסגרת פעילויות ההסברה והגברת המודעות משרד הבריאות מפרסם מידע אודות נגיף הקורונה לילדים, למניעת הידבקות והנחיות לבידוד

מילון הקורונה לילדים

במסגרת פעילויות ההסברה מפרסם משרד הבריאות מילון מונחים להורים להסביר לילדיהם בנושא מחלת הקורונה.

במילון המונחים מבקשים להסביר לילדים את אי הוודאות שבמחלה, מוסברים מונחים כמו בידוד וחיסון, מידע מהו נגיף ומה זה חיסון, ומה חשוב לעשות על מנת להפחית את סיכויי ההידבקות בנגיף הקורונה.

 

איך להקטין את הסיכוי להדבק בקורונה

בנוסף, מפרסם משרד הבריאות מידע כיצד להפחית את הסיכון להדבק בוירוס הקורונה מהאוויר או ממשטחים. משרד הבריאות ממליץ בהוראותיו על שטיפת ידיים תכופה, כיסוי האף והפה בעת התעטשות, הישארות בבית והימנעות מסיכון של אחרים במידה ואדם אינו חש טוב, והימנעות מתחבורה ציבורית.

 

 

הנחיות משרד הבריאות למי שנמצא ב-14 ימי בידוד

משרד הבריאות מפרסם גם סדרה של 14 הנחיות המיועדות למי שמצוי ב-14 ימי בידוד לאחר שחזר מחו"ל או נחשף לאדם החולה בנגיף הקורונה או יש חשש שנחשף לגורם הדבקה כזה.

הנחיות אלה מדגישות כי אסור לצאת מהבית במהלך תקופת הבידוד, חובה לשהות בחדר נפרד משאר בני הבית, הצורך להקפיד על הגיינה, שימוש בטישו ושטיפת ידיים כדי להפחית סיכון להדבקה, הפחתה למינימום של מספר האנשים המצויים באותו בית עם האדם המצוי בבידוד, הימנעות מהכנסה של מבקרים אל הבית המעונינים להגיע אל בני המשפחה של השוהה בבידוד או אל האדם המבודד עצמו. כמו כן כוללות הנחיות משרד הבריאות למי ששוהה בבידוד להשתמש במסיכה ולוודא כי חללי הבית מאווררים (לא רק החדר של האדם השוהה בבידוד). בנוסף, מנחים במשרד הבריאות להשתמש בפחי אשפה ושקיות זבל נפרדות, לאסחן ולכבס באופן נפרד את כביסת האדם המבודד מזו של שאר בני הבית.

בנוסף כוללות ההנחיות למבודדים להימנע משימוש משותף בחפצים וכן ממליצים לחטא משטחים וחפצים ולנקותם על בסיס יומי בכדי לשמור על הגיינה להפחתת הסיכון להדבקות בנגיף במקרה והאדם המבודד אכן חולה בקורונה או נשא של הנגיף.

דילוג לתוכן