מדיטציה בדרך לפשטות-לחיות חיים פשוטים

חלק 4 על מדיטציה כדרך לפשטות- מתוך מתוך הפרק השני "פשטות והנפש" בספר מאת ג'ורג'ין לוקווד "כל אחד יכול לחיות חיים פשוטים" . הוצאת אופוס, 2006.

שי לביא

עודכן בתאריך

רפואה משלימה
פרק מתוך ספר בנושא רפואה, בריאות, פסיכולוגיה , ביולוגיה, חברה

פרק 2 – "פשטות והנפש" מתוך הספר "כל אחד יכול לחיות חיים פשוטים"

חלק 4 – "מדיטציה בדרך לפשטות"– מתוך הפרק השני בספר "כל אחד יכול לחיות חיים פשוטים" מאת ג'ורג'ין לוקווד. הוצאת אופוס, 2006.

מדיטציה בדרך לפשטות


אנשים רבים עוסקים במדיטציה בזמן השקט שלהם. אפשר להיעזר במדיטציה כדי להירגע, לשפר את הנשימה, להעלות את היצרנות, להחלים, ויש אף המאמינים שבאמצעות מדיטציה אפשר להגיע לקשרים עמוקים יותר עם העולמות העליונים. אחד מן הדימויים הפיוטיים ביותר של המדיטציה הוא "רעם הדממה". מדיטציה עשויה להיות חוויה חזקה מאוד. בלי קשר לאמונתכם הדתית, מדיטציה עשויה לפתוח למענכם דלתות לתוך ה"אני העמוק" שלכם ולסייע לכם בדרך לחיי פשטות. נסו זאת.
נוסף על פרקי הזמן השקטים שבהם אתם מתקשרים עם עצמכם, נסו להקצות זמן גם לחיים רוחניים כחלק מדרך של חיים פשוטים. בבוקר קראו קטע מספר הפונה אל משהו רוחני בתוככם, עצמו עיניים וחשבו על מה שקראתם. אתם יכולים להתרכז בקטע מסוים כזה בזמן המדיטציה, התפילה או הצעדה היומית שלכם.

שיטת השקט מאלצת אתכם להאט, והאטה היא התחלת ההפשטה בחייכם. האטה מאפשרת לכם להבחין בין צרכים ובין רצונות. היא מאפשרת לכם לשבור את הקצב המטורף, להבין מה באמת מעניק לכם תחושת סיפוק, להעריך מה יש לכם וליהנות מקורת רוח אמיתית בחייכם. האטה מאפשרת לכם לנסות דברים מבחינה מנטלית, לפתח את הדמיון ולהזין את הנפש.

לרכישת הספר "כל אחד יכול לחיות חיים פשוטים" בהוצאת אופוס 

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן