מה עושים עם בננות בשלות?

מה עושים עם בננות בשלות: תרופות סבתא מבננה וגם 7 מתכונים לבננות בשלות: גלידת בננה, בננה בתנור, קינוח בננה מטוגנת, מתכון בננה שוקולד,  בננות מקורמלות או קינוח בננה שמנת מתוקה.

שי לביא

עודכן בתאריך

תזונהבריאות ויופי
מה עושים עם בננות בשלות מידי ? מתכונים ועוד. צילום:Pixabay Alexas_Fotos

בננות הן פרי טעים במיוחד אך מה עושים עם בננות בשלות שכבר לא מתאימות למאכל? . רבים נוטים פשוט לזרוק את הבננות הבשלות. עם זאת בננות בשלות כמו בננות שטרם התרככו והבשילו כוללות בתוכן ויטמינים ומינרלים רבים. ערכה התזונתי של בננה בשלה או בננה רגילה רב. בננות מציעות לגופנו סיבים תזונתיים מועילים,  אשלגן, ויטמין A, ויטמין C, ויטמין B, חומצה פולית, ברזל, מגנזיום אבץ ועוד.

אז מה עושים עם בננות בשלות מידי? איך אפשר להפיק מתכוני בננה משגעים ולהשתמש בשאריות הבננה שלא נאכל ? להלן מספר הצעות למתכונים ושימושים לבננות בשלות.

א. מה עושים עם בננות בשלות מידי? תרופת סבתא לטיפוח העור

לפני שנפנה לשימוש בבננות בשלות באופנים קולינריים, נציע פתרון לשימוש בבננות כתרופת סבתא לטיפוח. שימוש בבננות בשלות מידי לעור הפנים יכול להועיל לשיפור פני העור והזנתו בקלות וביעילות. ערכיה המינרליים והוויטמינים בבננה הבשלה יועילו לעור פנינו. נוכל להכין ולמרוח על הפנים רסק של קליפות בננה טחונות עם בננה טחונה שערבבנו במיקסר.

מסיכת בננות לטיפוח עור הפנים וטיפול בהן הוא תרופת סבתא זולה, קלה לשימוש ומועילה. יש המשתמשים בקליפות בננה או מריחת בננה בשלה או רגילה על עור הפנים גם בלי לטחון את הבננה. ויש המשתמשים בבננה או בקליפות הבננה למריחה על עקיצות וגירודים כדי להקל.

ב. 7 מתכונים בריאים עם בננות בשלות

אז בנוסף לכך, בשדה הקולינרי מה עושים עם בננות בשלות מידי ? לבננות בשלות שימושים מגוונים בהכנת קינוחים, מאפים ומאכלים טעימים. כאשר הבננות הפכו בשלות מידי באופן שנהיר לנו שאף אחד כבר לא יאכל אותן, נוכל להשתמש בהן באחד המתכונים הבאים. לחלופין, נוכל לחתוך אותן לחתיכות של חמישה ס"מ ולהעביר אל המקפיא עד המועד המתאים להכנתן באחד המתכונים הבאים.

נוכל להכין גלידת בננה ותמרים, גלידת בננות יוגורט, בננה בתנור – דיאטטי, קינוח בננה מטוגנת, מתכון בננה שוקולד, קינוח בננות מקורמלות או קינוח בננה שמנת מתוקה. להלן מופיעים המתכונים:

1. גלידת בננה ותמרים

איך להכין גלידה מבננות ותמרים?

 

2. גלידת בננות יוגורט

גלידה עם יוגורט ובננות, ולגיוון הטעם נוכל להוסיף פקאנים ותמרים.

3. בננה בתנור – דיאטטי

הכנת בננות בתנור – בננה צ'יפס.

4. קינוח בננה מטוגנת

5. מתכון בננה שוקולד

איך להכין במהירות קינוח בננה לוטי עם שוקולד?

 

6. קינוח בננות מקורמלות בלי שמן

כיצד להכין בננות מקורמלות ללא שמן ?

 

7. לחם בננה דיאטטי – מתכון

איך להכין לחם בננה דיאטטי בקלות ?

 

דילוג לתוכן