מטרות ויעדים בחיים והדרך להשיגם-ג'ף דוידסון

על ספרו של ג'ף דוידסון "מטרות ויעדים בחיים והדרך להשיגם"

שי לביא

עודכן בתאריך

פסיכולוגיהקואצ'ינג - אימון אישי
ביקורת ספרים בנושאי רפואה בריאות, ניהול, פסיכולוגיה ורפואה משלימה. health-Book-review

הספר: מטרות ויעדים בחיים והדרך להשיגם

מחבר הספר : ג'ף דוידסון
מספר עמודים : 310
סוג כריכה: רכה

תחום: מטרות, יעדים, השגת מטרות, תיזמון, מימוש עצמי, השקעת זמן איכות בזוגיות, משפחה, יחסים חברתיים, השפעה בינאישית, שיפור מצב כלכלי, חסכון, התנהלות פיננסית נכונה, הפסקת עישון, הורדה במשקל.

תקציר: בספר "מטרות ויעדים בחיים והדרך להשיגם" מציג ג'ף דוידסון מדריך מעשי הכולל הנחיות נהירות, שלב אחר שלב כיצד לפעול באופן ממוקד ומאוזן כדי להגיע למרטות ויעדים שהוצבו תוך שימת דגש על דרכים מהירות ויעילות לביצוע החלטות, תיזמון ומעקב אחר התקדמות החלטות, למימוש אישי, השקעת זמן איכות בזוגיות, במשפחה וביחסים החברתיים, והשפעה בינאישית, שיפור המצב הכלכלי וההתנהלות הפיננסית, שיפור והישגים בתחומים מדדים כמו מטרות בתחום הפסקת עישון או הורדה במשקל, הגדלת חסכונות ועוד.

בחלק הראשון של הספר- "הכל על מטרות"- מתמקד המחבר ג'ף דוידסון במהותן של מטרות, בהיותן מסע ולא יעד, בהצבת מטרות ופיתוח טכניקות שמסייעות להציב מטרות ככלל, בפעולה אקטיבית ליצירת שינוי ובחיתירה למטרה שניתנת למדידה, הגדרת לוח זמנים ועוד.

חלקו השני של ספרו מטרות ויעדים בחיים והדרך להשיגם- "הערכת עצמך"- עוסק בבחינת חוזקות, הישגי העבר והשאיפות לעתיד, הצבת מטרות מאקרו ועוד.

בחלקו השלישי של הספר- "סודות של מומחים להצבת מטרות"- מעניק המחבר לקורא תובנות של אנשי מקצוע, מומחים ומקצוענים בתחומים הרלוונטיים שמיועדים לסייע להציב מטרות באופן יעיל, להגשים מטרות בצורה אפקטיבית, לשמור על ההתקדמות ועוד.

החלק הרביעי של הספר- "הבא תגבורת"- מתמקד ב"יצירת מערכו פשוטות לחיזוק מטרות שהצבת לעצמך" תוך התחשבות בחולשות והלחצים, המאמצים והאכזבות.

בחלק החמישי של ספרו "מטרות ויעדים בחיים והדרך להשיגם"- "אסטרטגיות מתקדמות להשגת מטרותיך" מתאר המחבר כיצד לבחון את "הפיכת המטרות למציאות", איך "להתקדם בדרך היעילה ביותר וכיצד להתאים את מטרותיך" תוך הנאה ממה שהושג והתקדמות.

דילוג לתוכן