מכון הבטיחות האמריקאי: לחיסונים יש נזק

מכון הבטיחות הרפואית האמריקאי: לחיסונים יש סיכון גם לנזקים

ד"ר מרדכי הוכברג

עודכן בתאריך

רפואה משלימהבריאות הילד
חיסון. מקור: ויקיפדיה ברשיון חופשי. באדיבות US CDC. צילום: James Gathany

המכון לבטיחות רפואית בארה"ב מסכם: לחיסונים יש נזק 
כבר שנים רבות מנהלים רופאים, מרפאים ושוחרי בריאות מאבק נגד רשויות הבריאות במדינות שונות במטרה להפסיק את מתן החיסונים. כעת, דו"ח מקצועי חדש מטעם המכון לרפואה בארה"ב, IOM, מאשר את הממצאים בדבר נזקי החיסונים. הדו"ח החדש מטעם מכון זה סגר את הוויכוח – הם בעצמם הראו שיש קשר בין חיסונים לבין נזקים בריאותיים. במחקרם, הם עקבו אחר תופעות לוואי של חיסונים והגיעו למסקנה סופית שיש תופעות לוואי. עד כה, התכחש הממסד הרפואי לכך. 

הקביעה של IOM ש "יש קשר בין חיסונים מסוימים לבין סיכוני תופעות לוואי" היא מונומנטלית מאחר והיא פורסמה מטעם ארגון רפואי ממסדי. ועדיין, אין דו"ח זה מגלה את כל הסיכונים שבחיסונים. החיסון הנפוץ "גרדסיל" שפותח על-ידי חברת "מרק" נמצא קשור בארה"ב ל- 49 מקרי מוות ולאין ספור אשפוזים בבתי-חולים. וכדי להוסיף דלק למדורה, רשויות בקליפורניה העלו הצעת חוק שתחייב מתן חיסון לילדים תושבי המדינה. בחקירה נמצא שאותם פוליטיקאים שהעלו הצעת חוק זו, קיבלו תרומות כספיות מחברות התרופות, להן צפוי רווח של מיליוני דולרים אם חוק זה יעבור.

עדיין מנסים לדחוף מתן חיסונים מסוכנים למרות הממצאים
בארה"ב, למרות האזהרות של IOM, והקשר לתמותה, "מומחים" ממליצים להמשיך ולתת חיסונים "מומלצים". זה כולל חיסון נגד שפעת החזירים. זהו בדיוק החיסון שנקשר למחלת עצבים קטלנית, נאורוקולפסי, ואפילו לתמותה. מה שמגוחך בכך הוא ששפעת החזירים נתבררה כמחלה יותר קלה משפעת עונתית.
בעקבות הפחדה רבתי בשנת 2009, בתי-חרושת לתרופות החלו לייצר חיסון כזה בכמויות ענק. בתי מרקחת וקליניקות בכל רחבי ארה"ב קפצו על ההזדמנות להפיץ את הזריקות וניתנו מיליוני חיסונים. גם בארץ קנו מלאי גדול של חיסונים כאלו – רובם כנראה הושלכו לפח.

מיליוני אנשים קיבלו את החיסון הנ"ל, שבכל מנה שלו הייתה כמות של 2.5 מ"ג תימרוסאל – שבהרכבו יש 50% כספית. כך, בחיסון זה הייתה כמות כספית פי 250 פעם גדולה יותר מהסף הנחשב לבטוח לגבי כספית. אז, בכל העולם החלו תופעות סיבוכים בשם "ג'וליין באר", מחלת עצבים קטלנית שלגביה, שלטונות הבריאות הודו שהיא קשורה לחיסון נגד שפעת החזירים. כעת, כאשר רשויות הזרם המרכזי במחקר הבריאות מדברים על סיכוני החיסונים עקב אין ספור נתונים על נזקם, עדיין קופות חולים מנסות, על ידי קמפיינים שיווקיים, לשכנע שאין כל נזק בחיסונים, רק תועלת. יש חלופות אמיתיות להגברת יכולת המערכת החיסונית להתמודד עם מחלות מידבקות. רמה מספקת של ויטמין D, חשיפה לשמש ופעילות גופנית – כל אלו יעזרו טוב יותר וללא סיכונים לעבור את החורף בשלום ועדיין להיוותר בחיים…

מקורות


NaturalNews: Institute of medicine safety report confirms vaccine dangersTuesday, December 06, 2011
http://naturalsociety.com/3-girls-dead-others-hospitalized-after-gardasil-hpv-vaccine/
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/health/Swine_flu/article6797993.ece
http://www.cbsnews.com/8301-31727_162-20031347-10391695.html
http://www.medicalnewstoday.com/releases/63777.php
http://www.calwatchdog.com/2011/09/06/merck-funded-anti-parent-bill/
http://www.nvic.org/NVIC-Vaccine-News/September-2011/Vaccine-Wake-Up-Call-for-Parents–Your-Children-Ar.aspx.

 

*  האמור במאמר זה אינו בגדר ייעוץ או מרשם רפואי אלא מידע שהופיע בעיתונות מדעית או ברשת האינטרנט. על מי שנזקק לטיפול, יש לפנות לרופא או תזונאי, בהתאם למצבו.

מאת: ד"ר מרדכי הוכברג Ph.D, תזונאי. מתוך כתב העת "תזונה פלוס". לרכישת מנוי, התקשרו 08-9407466

 

דילוג לתוכן