מכתב געגוע של אהבה

לעיתים קרובות אנו חשים את ליבנו כואב את תחושת הגעגוע למי שאנו אוהבים. רבים מבקשים לבטא את שעל ליבם בגעגועיהם באמצעות מכתב געגוע של אהבה המבטא את כמיהותיהם. מכתב געגוע לחבר טוב שהלב רוצה להיות לידו, או מכתב געגועים לאמא שנפטרה או לאבא שאיננו הם דרך אחת מיני רבות לשתף ברגש, בחיבור ובקושי להיות מרוחקים ומנותקים זה מזה.

מכתב געגועים וכמיהה לחבר או חברה או מישהו קרוב לליבנו. צילום: Pexels-Bob-price
מכתב געגועים וכמיהה לחבר או חברה או מישהו קרוב לליבנו. צילום: Pexels-Bob-price

מכתב געגוע של אהבה בדמות מכתב לחברה או מכתב געגוע לחבר או בן משפחה אהוב יכול לקרב מאד.  מכתב עצוב עד דמעות שמבטא געגועים וכיסופים הוא דרך מרגשת לבטא כמיהה, חיבה ואהבה. לפניכם ניסוח של מכתב געגועים אוהב כללי.

ניתן להעזר במשפטים מסוימים, ביטויים או לקבל השראה מנוסח זה. המילים המדויקות אינן חשובות, כי אם העברת התחושה, מגוון הרגשות והכמיהה והגעגוע העולים מליבנו כלפי מי שאליו מתגעגעים.

מכתב געגוע לחברה, חבר או מישהו אהוב

“אני כאן לבד בגעגועים עזים אליך, מרגיש בחסרונך, כמהה לאהבתך.

כשאינך לצידי, הלב שלי לא מנגנן כבר. כשהמרחב ביננו מפריד, רק געגועים מאפירים את שגרת ימי.

לילותי איתך מלאים באור. חיי איתך מלאים בנגינה וניחוחות, פעימות לב וחיוכים המתחברים יחד. ועכשיו כשהמרחב מפריד ביננו, אני רק מתאווה להרגיש את אהבתך. ליבי עורג לימים אחרים של אהבה וחיבור, שמחה ואור שמש.

לבי מלא אהבה וגעגוע ואני עצוב על שאינך בשר מבשרי, בחיבור בלתי ניתן להפרדה. אך כעת אנו לא גוף אחד כי אם לב אחד חצוי, בשני קצוות תבל.

המרחק ביננו חסר משמעות כי הלב שלי תמיד נותר מחובר לשלך. קרני האור מחברות בין נימי הנשמה הזורחת שלך לאלו שלי. רסיסי נהרה ממלאים את המרחב שביני לבינך, נוגעים לא נוגעים בצלו של הרצון שלי להיות עטוף בך.

הגעגועים מוסיפים משא למסע החיים, אך תמיד נישאר יחד בדרך הנצחית שלנו. מחוברים בנתיבי אהבה. פוסעים ביחד במשעולי הרגשות, רוח אל רוח מחובר.

לצדך, המכאובים דהו, החושך חלף והריקוד, השמחה והשיר מילאו את דממת הלבד שלי. ועכשיו הינך  במרחק, אך אותך לא אשכח. המחשבות עליך ממלאות את רוחי ללא הרף. הרגשות מתנפצים כגלים אל חוף. “