ממחר ביטול הצורך בתו ירוק מלבד מקומות מסוימים

כשברקע צמצום הדרישה להצגת התו הירוק ברוב בתי העסק, מספר מועט של ישראלים התחסן כנגד קורונה. אתמול אובחנו מעל 33 אלף מאומתים חדשים

מערכת האתר

עודכן בתאריך

נגיף קורונה
עידכון תסמינים של נגיף הקורונה. צילום: Fernando Zhiminaicela Pixabay

מגיפת הקורונה בישראל: כשברקע צמצום הדרישה להצגת התו הירוק ברוב בתי העסק, מספר מועט של ישראלים התחסן כנגד קורונה. אתמול אובחנו מעל 33 אלף מאומתים חדשים לנגיף הקורונה. מספר החולים קשה בישראל הגיע ל1,263 איש. מתוך החולים קשה, 366 חולים מצויים במצב קריטי. מספר הנפטרים במצטבר בישראל מסתכם ב9,139 איש. מספר המאומתים בשבוע האחרון עולה על 380 אלף מאומתים.

בתוך כך, מיעוט של מתחסנים כנגד נגיף הקורונה, על רקע צמצום הדרישות להצגת תו ירוק. זאת כשברקע מגבלות התו הירוק יצומצמו דרמטית החל ממחר 7.2.22.

הממשלה אישרה ביום שישי במשאל טלפוני להאריך את תקנות הקורונה להגבלת פעילות עד 1.3.22. עם זאת בתקנות יחולו שינויים משמעותיים בנוגע לתו הירוק. ממחר תבוטל הדרישה להציג את "התו הירוק" מלבד מקומות מסוימים. נקבע שתבוטל מגבלת התפוסה המותרת במקום שפועל ב"תו ירוק". כמו כן הממשלה החליטה על ביטול מגבלת ההתקהלות הכללית. בנוסף בוטלה הדרישה למרחב של 1.5 מטר בין שולחנות באזור ישיבה פתוח של מקום לממכר מזון.

מי הם אותם אירועים ומקומות שנדרשים לדרוש תו ירוק ? על פי השינוי מי שידרש להציג תו ירוק בכניסה למקום או אירוע מסוים הם אלה:

  • גן אירועים, אולם שמחות, אולם אירועים (למשל אולם חתונות).
  • מקום בו עורכים כנסים ופעילויות אשר כוללים מכירת מזון או הגשת מזון.
  • דיסקוטק או מועדון או אולם ריקודים
  • מקום בו עורכים פעילות תרבות שאינה בהושבה בלבד.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן