מפת התפשטות נגיף הקורונה בישראל

מפה דינמית של משרד הבריאות אודות התפשטות נגיף הקורונה במדינת ישראל נגיף הקורונה מתפשט ברחבי העולם וגם בישראל. בימים האחרונים אותרו עשרות מקרים נוספים של הוירוס בקרב ישראלים ששבו ממדינות אחרות וישראלים שהודבקו בקורונה, במיוחד על ידי המגיעים בטיסות מחו"ל. משרד הבריאות הישראלי מעדכן באופן שוטף כל העת אודות מספר מקרי חולי הקורונה בארץ, תוך ... להמשך קריאה

דקל שחף

עודכן בתאריך

ללא קטגוריהבריאות הציבור
מפת התפשטות נגיף הקורונה בישראל של משרד הבריאות הישראלי המתעדכנת באופן רציף. באדיבות משרד הבריאות הישראלי.

מפה דינמית של משרד הבריאות אודות התפשטות נגיף הקורונה במדינת ישראל

נגיף הקורונה מתפשט ברחבי העולם וגם בישראל. בימים האחרונים אותרו עשרות מקרים נוספים של הוירוס בקרב ישראלים ששבו ממדינות אחרות וישראלים שהודבקו בקורונה, במיוחד על ידי המגיעים בטיסות מחו"ל. משרד הבריאות הישראלי מעדכן באופן שוטף כל העת אודות מספר מקרי חולי הקורונה בארץ, תוך פרסום מידע מקיף אודות חקירות אפידמיולוגיות על המקומות בהם ביקרו חולי הקורונה שאותרו. אחד האמצעים לכך הוא פרסום מפת התפשטות נגיף הקורונה בישראל. מאמצים רבים בישראל נעשים על מנת להפחית את הסיכון בהידבקות המונית על ידי הנחיות בידוד של של אנשים הבאים במגע עם חולה קורונה בארץ או בחו"ל, הנחיות לשבים ארצה ממדינות שונות בעולם ועבודת מטה ושטח של משרד הבריאות בהכנה לקראת הידבקות לש ציבור רחב יותר בנגיף וטיפול יעיל בחולים.

 

 

שימוש בעידכוני מפת ההתפשטות של הקורונה בישראל

עם התגברות הדיווחים על חולי קורונה בישראל ושינוי המצב שבו כבר לא מדובר במספר חולים בודדים, מעונינים ישראלים רבים לדעת באילו איזורים בארץ ארעו יותר מקרים של הדבקה בווירוס הסיני. אמנם, המקרים שאותרו על ידי משרד הבריאות דווחו ונעשה פירוט לגבי המיקומים בהם ביקרו אותם חולים באזור מגוריהם וברחבי הארץ. אולם עדיין רבים מעוניינים להתעדכן במידע גאוגרפי זה של משרד הבריאות שעל פיו ניתן לראות את מפת פריסת ההתפשטות של מחלת הקורונה בהתאם למידע של משרד הבריאות.
כאמור, המידע מופיע על מפה של מדינת ישראל. מפת התפשטות בלייב המפרטת את המקומות בהם שהו החולים מאפשרת ללחוץ על איזורים מסוימים בישראל ולהתמקד בהם כדי לדעת על המקרים. בנוסף, ניתן להכניס אל תוך חלונית החיפוש כתובת או שם של מקום בישראל כדי לאתר מקרים בהם יש דיווח על חשיפה לנגיף הקורונה בתוך טווח של 14 ימים אחרונים.

 

המפה שמאפשרת לגלות האם חולה הסתובב בסמוך אליי

המפה החיה שפרסם משרד הבריאות הישראלי ומתעדכנת כל העת היא אחד הכלים של משרד הבריאות להנגיש לציבור הישראלי מידע רב, אמין ומדויק ככל הניתן אודות נגיף הקורונה בישראל והתפשטותו.

הנגיף המתפשט ברחבי העולם גובה קורבנות רבים גם מעבר למחוז חוביי בה מצויה העיר ווהאן, מקור התפרצות הנגיף הסיני הקטלני- קוביד 19 – קורונה. אולם בישראל מאמצי משרד הבריאות לבידוד המגיעים ארצה, לצד הכנות רבות וטיפול בחולים, עידכון ומידע שוטף מובילים לכך שהתפשטותו מוגבלת. יחד עם זאת גורמים רפואיים מזהירים כי התפשטותו של הנגיף היא עניין בלתי נמנע ויש להאט אותה ככל הניתן ולהערך בהתאם כפי שנעשה.

ארגוני בריאות ומוסדות מפרסמים מפות התפשטות של קורונה בעולם כלי מפת התפשטות הקורונה בישראל אשר פורסמה על ידי משרד הבריאות מעניקה לישראלים כלי טכנולוגי לבירור היכן היו חולי הקורונה. זאת על מנת לסייע לישראלים רבים המוטרדים מהידבקות מהנגיף לדעת האם וכיצד לפעול אם אדם ששהה בסמוך אליהם היה חולה בקורונה בעת שנחשפו בקרבתו.

דילוג לתוכן